دوربین هواوی پی 20 پرو به سنسور 40 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

در ادامه درز شایعات در رابطه با ویژگی‌های پرچم‌داران جدید شرکت هواوی، امروز یکی از منابع نزدیک به شرکت چینی مدعی شد که گوشی هواوی پی 20 پرو به سنسور 40 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد.

0

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات متعددی در رابطه با گوشی‌های سری پی 20 و به خصوص ویژگی‌های دوربین آن‌ها بوده‌ایم. در ادامه همین داستان نیز امروز وب‌سایت WinFuture در خبری مدعی شد که مدل پرو این محصول دارای سنسور 40 مگاپیکسلی است.

بر این اساس انتظار داریم که پی 20 پرو دارای سنسور 8 مگاپیکسلی تله فتو، 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید و سنسور 40 مگاپیکسلی RGB رنگی باشد. در سال‌های اخیر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند سعی کرده‌اند که به جای افزایش تعداد پیکسل‌های دوربین، به ارتقا کیفیت تصاویر ثبت شده و اضافه کردن قابلیت‌های جانبی از جمله افکت بوکه بپردازند، با این حال هواوی در یک حرکت سنت شکن قصد دارد تعداد پیکسل‌های سنسور رنگی پی 20 پرو را نسبت به نسل قبلی به شکل چشمگیری افزایش دهد.

آن دسته از افرادی که همیشه وقت بیشترین ارقام در دنیای فناوری را به خاطر می‌سپارند، بدون شک مطلع هستند که پیش از این نوکیا نیز از سنسور 41 مگاپیکسلی در گوشی‌های لومیا 1020 و Nokia 808 استفاده کرده است که البته به دلیل پشتیبانی ضعیف پلتفرم این مدل‌ها، هیچ‌وقت آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفت.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، بااینکه پی 20 پرو اندازه بزرگ‌تری نسبت به پی 20 دارد، هردو دستگاه از نسبت 19:9 برای صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند که باعث می‌شود این قطعه بلندتر و نازک‌تر دیده شود. همچنین هر دو پن رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل دارند. در سوی دیگر از هر دو مدل از پردازنده Kirin 970 با سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصولات می‌توان به 4 و 6 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.