هواوی پی 20 لایت رسماً رونمایی شد: طراحی جدید و دوربین دوگانه

با وجود این‌که قرار بود هواوی خانواده پی 20 را هفتم فروردین ماه رونمایی کند اما نسخه پی 20 لایت حالا یک هفته زودتر با صفحه‌نمایش بدون حاشیه به همراه بریدگی، بدنه شیشه‌ای و دوربین دوگانه رونمایی شده است.

1

هواوی پی 20 لایت که در چین با نام nova 3e نیز شناخته می‌شود، صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی IPS LCD با یک بریدگی در بالای خود و رزولوشن 1080p دارد. همان‌طور که شایعه شده بود، این گوشی از طراحی‌ای با شیشه دوگانه و نوار فلزی بهره می‌برد. طراحی این گوشی را از جلو می‌توان مشابه آیفون 10 اپل دانست با این تفاوت که بریدگی کوچک‌تر اما حاشیه پایینی ضخیم‌تر است.

هواوی پی 20 لایت

پی 20 لایت از تراشه Kirin 659 با 8 هسته‌ Cortex-A53، پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP3 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند که پیش از این در اکثر میان‌رده‌های هواوی از جمله میت ۱۰ لایت و پی اسمارت نیز دیده بودیم.

یکی از نقاط قوت پی 20 لایت دوربین آن است. یک دوربین دوگانه همراه با حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 و لنز کمکی 2 مگاپیکسلی برای تار کردن پس‌زمینه سوژه دارد. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی (با سنسور Sony IMX576) پشت لنزی با دیافراگم f/2.0 قرارگرفته است.

در پشت گوشی Nova 3e یا P20 Lite یک حسگر اثرانگشت قرارگرفته است. این گوشی همچنین به جک خروجی صدا مجهز شده و رادیو نیز دارد؛ از باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده کرده و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

Huawei O20 Lite

پی 20 لایت با اندروید ۸.۰ اوریو و رابط کاربری EMUI 8 قرار است با قیمت ۳۶۹ یورو و در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی در اروپا عرضه شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    به نظرم این برند نمی تونه توی برندهای معتبر دنیا جایگاهی داشته باشه چون این برندی هویتی پیش مردم نداره. هویت رو برندهای بزرگی مثل اپل و ال جی و …. دارن