پنج دلیل این‌که گوشی Y5 2017 هواوی را بخریم

اگر بودجه زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند ندارید یکی از گزینه‌های خرید خوب در میان گوشی‌های اقتصادی Y5 2017 از هواوی خصوصاً در جشنواره نوروزی است. در این مطلب به مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی اشاره خواهیم کرد.

2

در جشنواره «عیدی هواوی» می‌توانید با خرید یک گوشی Y5 2017 در قرعه‌کشی هفتگی نیز شرکت کنید. علاوه بر این Y5 2017 دارای ویژگی‌های خوب و کلیدی مختلفی نیز هست که به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. قیمت مناسب

هواوی Y5 2017

هواوی Y5 2017 در حال حاضر در بازار کشورمان قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد. با این قیمت کمتر گوشی با صفحه‌نمایش IPS، دوربین 1080p و دو گیگابایت رم با پردازنده مناسب خواهید یافت. به این ترتیب این گوشی از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

۲. اتصال 4G LTE

Y5 2017

به لطف تجهیز Y5 2017 به مودم 4G LTE می‌توانید به سرعت بسیار بالاتری نسبت به گوشی‌های 3G‌ در اتصال اینترنت همراه دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دانلود فایل‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و یا تبدیل گوشی به هات‌اسپات وای‌فای لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

۳. صفحه‌نمایش ۵ اینچی باکیفیت

huawei Y5 2017

صفحه‌نمایش ۵ اینچی این گوشی دارای وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و از نوع پنل IPS LCD است. به این ترتیب زاویه دید، وضوح و تراکم پیکسلی این گوشی بهتر از اکثر رقبا از برندهای معتبر مثل J1 Ace سامسونگ یا موتو سی پلاس موتورولا خواهد بود.

۴. حافظه رم ۲ گیگابایتی

در شرایطی که اکثر گوشی‌های رقیب از سامسونگ، ال‌جی و موتورولا نهایتاً به ۱.۵ گیگابایت حافظه رم مجهز هستند Y5 2017 به دو گیگابایت رم تجهیز شده است. به این ترتیب می‌توانید اپلیکیشن‌های بیشتری را در پس‌زمینه فعال نگه داشته و سرعت کلی گوشی نیز بهتر خواهد بود.

۵. باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

باتری Y5 2017 هواوی

هواوی Y5 2017 به لطف باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دوام شارژ بسیار بالاتری نسبت به رقبا خواهد داشت. در آزمون باتری PCMark Work 2.0 این گوشی می‌تواند بیش از ۹ ساعت دوام بیاورد که نتیجه‌ای بسیار خوب محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توانید روی دوام شارژ Y5 2017 حدود یک روز و نیم تا دو روز حساب باز کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعیده می‌گوید

    باطری این گوشی
    سخت افزار این گوشی
    به نظرم خیلی از موارد هست که نشون میده این گوشی اصلا گزینه خوبی برای خرید نیست. تو این رده قیمتی ال جی بهترین گزینه است

  2. ارسلان می‌گوید

    باتری این گوشی بین 4 تا 5 ساعت طول میکشه تا کامل شارژ بشه