تی پی لینک گوشی Neffos N1 را با دوربین دوگانه معرفی کرد

شرکت تی پی لینک به تازگی از گوشی میان رده جدیدی با عنوان Neffos N1 رونمایی کرده است که به با برچسب قیمتی 280 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

0

در حالی که تی پی لینک به دلیل عرضه تجهیزات شبکه شهره خاص و عام است، با این حال شاید جالب باشد که بدانید این شرکت چینی چند سالی است که به بازار گوشی‌های هوشمند میان رده هم ورود پیدا کرده است. در همین راستا تی پی لینک روز گذشته گوشی Neffos N1 را معرفی کرد که همانند دیگر گوشی‌های این برند یک میان رده با مشخصات سخت افزاری قابل قبول و آنتن دهی فوق العاده است.

گوشی Neffos N1

گوشی Neffos N1 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است که توسط پوشش گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌شود. قلب این میان رده را تراشه هشت هسته‌ای Helio P25 مدیاتک با کلاک فرکانس 2.5 گیگاهرتز به تپش درخواهد آورد که با پردازنده گرافیکی Mali-T880 یکپارچه شده است.

گوشی Neffos N1

همچنین در قاب پشتی گوشی Neffos N1 شاهد تعبیه دو سنسور 12 مگاپیکسلی هستیم. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، باتری 3,260 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 7 نوقا با رابط کاربری NFUI 7 که بسیار شبیه به اینترفیس گوشی هواوی است، اشاره کرد.

گوشی Neffos N1

این محصول با قیمت 280 دلاری به بازار عرضه خواهد شد و 30 نفر اولی که موفق به سفارش آن شوند هم از دو سال سرویس گارانتی و یک یواس‌بی هاب بهره‌مند می‌شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.