اپل برای هفتم فروردین‌ماه دعوتنامه فرستاد؛ آیا آی‌پدهای جدید در راهند؟

شرکت اپل قصد دارد در تاریخ هفتم فروردین‌ماه مراسمی را در کالج Lane Tech شهر شیکاگو برگزار کند که موضوع اصلی آن معرفی دستگاه‌های جدید مناسب با فضای درس و آموزش می‌باشد.

0

غول‌های فناوری همیشه وقت محصولات شاخص و مهم خود را مراسم‌های اختصاصی و یا کنگره‌های جهانی معرفی می‌کنند. البته از آنجا که اپل تقریباً هیچ سنخیتی با کنفراس های جهانی ندارد، همیشه وقت گجت های جدید خود را در مراسم‌های از پیش تعیین شده رونمایی می‌کند. در همین راستا نیز احتمالا در هفتم فروردین‌ماه شاهد معرفی نسل جدید آی‌پد خواهیم بود، چراکه در دعوتنامه ارسال شده برای حضور یافتن در این مراسم، جمله زیر درج شده است.

به ما بپیوندید تا ایده‌های جدید و جذاب مناسب حوزه آموزش را مرور کنیم

در سوی دیگر در قسمت زیرین لوگوی دعوتنامه نیز عبارت Let’s Take a Field Trip مشاهده می‌شود که این گمان را تقویت می‌کند. از آنجا که گستره تنوع محصولات اپل زیاد نیست، می‌توان حدس زد که در این مراسم مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تر مک بوک یا نسخه ارزان قیمت و مجهز به قلم آی‌پد معرفی شود که از سرویس نامحدود آی کلود برخوردار است. به هر حال تا کمتر از دو هفته دیگر به جزئیات دقیق این مراسم که پیش از WWDC برگزار میشود، پی خواهیم برد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.