تصویر رندر شده اچ‌تی‌سی U12 پلاس فاش شد

‍‌اگرچه این روزها چشم‌ها به‌دنبال کهکشانی‌های اس 9 و اس 9 پلاس است اما نباید از سایر تولید کنندگان اندرویدی که این روزها بر روی پرچمداران بهاری خود کار می‌کنند غافل شد. به‌تازگی تصویری منتسب به گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس درز کرده است.

0

اگرچه اچ‌تی‌سی بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود را به گوگل فروخته است اما هنوز هم جزو این دست از تولیدکنندگان است و به تازگی تصویری از آنچه محصول آتی این شرکت خواهد بود به دست‌مان رسیده است. این شما و این هم اچ‌تی‌سی U12 پلاس که گفته می‌شود بهترین گوشی این شرکت در سال 2018 خواهد بود. در خبرهای پیشین گفته شده بود که اچ‌تی‌سی می‌خواهد گوشی جدیدش را در فروردین ماه رونمایی کند اما منابع نزدیک این شرکت می‌گویند گوشی جدید اردیبهشت ماه از راه می‌رسد.

طبق تصویر منتشر شده U12 پلاس از نمایشگر ال‌سی‌دی 6 اینچی با رزولوشن Quad HD  برخوردار است و چیپست اسنپدراگون 845 در قلب آن جای گرفته است. بسته به مدل، گوشی می‌تواند بیش از 6 گیکابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه جانبی داشته باشد. دوربین دوگانه‌ی اصلی 12 و 16 مگاپیکسل در پشت و دوربین دوگانه 8 مگاپیکسل در جلو گوشی قرار دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به استاندارد IP68 (که به‌معنای مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار و آب است)، باتری 3420 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی U12 پلاس با قابلیت لبه‌های حساس به فشار (Edge Sense)عرضه شود.

منبع gsmarena slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.