نسخه نهایی آپدیت اندروید 8 هواوی پی 10 و پی 10 پلاس از راه رسید

حدود 2 ماه آپدیت آپدیت اندروید 8 هواوی پی 10 و پی 10 پلاس در حالت آزمایشی قرار داشت تا اینکه نسخه نهایی آپدیت اندروید 8 هواوی پی 10 و پی 10 پلاس از راه رسید.

0

آپدیت اندروید 8 هواوی پی 10 و پی 10 پلاس ابتدا به صورت آزمایشی عرضه شد تا مشکلات احتمالی و نقایص آن توسط کاربران داوطلب در طول دو ماه گزارش و برطرف شود.

اکنون نیز از قرار معلوم آپدیت اندروید 8 هواوی پی 10 و پی 10 پلاس به ثبات کامل رسیده است و شاهد انتشار نسخه نهایی اندروید 8.0 اورویو برای پرچمداران سال گذشته هواوی هستیم.

خبر انتشار آپدیت اندروید 8.0 برای پی 10 و پی 10 پلاس از طریق انتشار ویدئویی در صفحه فیس‌بوک واحد فیلیپین هواوی منتشر شد،‌ در این ویدئو به کاربران این گوشی‌ها اعلام می‌شود که آپدیت جدید آماده انتشار و نصب است.

هواوی فهرستی از ویژگی‌های جدیدی که این آپدیت برای گوشی‌های پرچمدار سال گذشته هواوی به ارمغان می‌آورد را منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود در کنار بهینه‌سازی‌هایی که در اندروید 8.0 تعبیه شده است هواوی نیز تغییرات جدیدی را در این آپدیت برای گوشی‌های پی 10 و پی 10 پلاس لحاظ کرده باشد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.