کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC اپل 14 خردادماه آغاز می‌شود

بیست‌ و نهمین کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC اپل در راه است و اپل رسماً اعلام کرد که این کنفرانس 14 خردادماه سال آینده آغاز خواهد شد.

0

سالن اجتماعات مک‌اِنری واقع در سن‌خوزه به مدت چهار روز از چهارده خرداد ماه تا هجده خرداد میزبان برگزاری کنفرانس توسعه‌‌دهندگان WWDC اپل خواهد بود.

توسعه‌دهندگان زیادی از سراسر دنیا تمایل به حضور در این مراسم دارند و در نتیجه از هم اکنون وب‌سایتی برای ثبت‌نام جهت شرکت در مراسم WWDC سال آینده از جانب اپل راه‌اندازی شده است.

با این حساب توسعه‌دهندگان از هم اکنون برای شرکت در این مراسم باید ثبت‌نام کنند و با توجه به تعداد زیاد داوطلبین برای حضور در این کنفرانس اپل تعداد مشخصی را از بین تمامی این شرکت‌کنندگان به صورت تصادفی انتخاب خواهد کرد.

اپل در مراسم امسال توسعه‌دهندگان WWDC سیستم‌عاملiOS 11 را به همراه نسخه‌ای جدید از WatchOS 4 به همراه دو تبلت آی‌پد پرو جدید رونمایی کرد. اسپیکر هوشمند اپل هو‌م‌پاد به همراه ویژگی‌های جدیدی در دستیار صوتی سیری نیز از مواردی بود که امسال اپل در این مراسم رونمایی کرد.

انتظار می‌رود در مراسم سال آینده نیز اپل از iOS 12 به همراه آی‌پد‌های پرو جدید با صفحه‌نمایشی که سراسر تبلت را پوشانده‌ است رونمایی کند. به احتمال زیاد این آ‌ی‌پد‌ها از دوربینی با ویژگی TrueDepth و FaceID نیز پشتیبانی خواهند کرد.

به این ترتیب می‌توان گفت ویژگی‌های برتر آیفون‌ X را در تبلت‌های آی‌پد‌ پرو جدید اپل شاهد خواهیم بود. معرفی آیفون SE 2 با صفحه‌نمایشی 4.2 اینچی و چیپست A10 فیوژن نیز در این مراسم پیش‌بینی می‌شود. به احتمال زیاد آیفون SE 2 به 2 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و در نسخه‌های 32 و 64 بیتی راهی بازار خواهد شد.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که داوطلبین حضور در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC اپل باید عضو برنامه Apple Developer یا برنامه Apple Developer Enterprise باشند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.