آپدیت اندروید 8.1 اسنشال فون سرانجام از راه رسید

اگر مالک یک دستگاه گوشی اسنشال هستید خبرهای خوبی برایتان داریم! از امروز آپدیت اندروید 8 اسنشال فون رسماً برای تمام کاربران در دسترس است.

1

اگر هنوز پیام بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید به منوی تنظیمات گوشی بروید و اینکار را بصورت دستی انجام دهید. اکثریت کاربران امروز می‌توانند نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل را نصب کنند. اسنشال با پرش از روی اندروید 8.0 مستقیماً نسخه 8.1 را برای گوشی خود منتشر کرده است.

اگرچه اسنشال مشخصا اعلام نکرده است اما احتمال قریب به یقین آپدیت اندروید 8.1 اوریو برای تمامی مدل‌های اسنشال از جمله اقیانوسی (Ocean Depths)، مشکی خاکستری (Stellar Gray) ، مشکی مسی (Copper Black) و مشکی تیتانیومی (Halo Gray) در دسترس است.

آپدیت سراسری اندروید 8.1 اوریو برای گوشی‌های اسنشال دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت از راه رسید. آخر ماه ژانویه بود که شرکت اسنشال وعده داد طی دو هفته‌ی آینده بروزرسانی را منتشر می‌کند اما حالا نزدیک به 6 هفته از آن وعده می‌گذرد. به هر حال بالاخره بروزرسانی از راه رسید و خوشبختانه گوشی اسنشال بالاخره پس از گذشت 7 ماه از ورودش به بازار از اندروید 7 نوقا رهایی می‌یابد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    یه کم سامسونگ از این شرکتها یاد بگیره . واقعا سامسونگ از این برندها هم کمتره که برای خیلی از گوشی هاش آپدیت نمیده. آخه یکی نیست بگه اگه تبلیغات زیادت نبود نمی تونستی از برندهایی مثل ال جی جلو بزنی که برادر