فرش آبی سامسونگ برای اولین خریداران گلکسی اس 9؛ تا 10 میلیون ریال تخفیف برای اولین‌ها

شرکت سامسونگ برای اولین خریداران گوشی‌های پرچمدار جدید خود مراسم ویژه «فرش آبی» برگزار می‌کند. در این مراسم که روز چهارشنبه 23 اسفند در 4 شهر بزرگ ایران برگزار می‌شود به اولین خریداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از 3 تا 10 میلیون ریال تخفیف خرید گوشی اهدا می‌شود.

1

گلکسی اس 9 و  اس 9 پلاس سامسونگ هفته اول اسفندماه در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شدند. این گوشی‌ها برای نخستین بار پیش از بسیاری از بازارهای جهانی وارد بازار ایران شدند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) در تهران در  ساعت 10 صبح و پس از آن در فروشگاه مگا مال تهران، مایکروتل پلاس کرج،  لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت 6 بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین 100 تا 500 نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی خواهد ‌شد و در مجموع به بیش از 200 نفر تخفیف‌های 10، 7 ، 5 و 3 میلیون ریالی خرید گلکسی اس 9 و  اس 9 پلاس تقدیم می‌شود.

فرش آبی سامسونگ در فروشگاه بزرگ چارسو

در فروشگاه بزرگ چارسو مراسم قرعه‌کشی بین ۵۰۰ نفر اول صف انجام ‌شده و به ۷۰  نفر جایزه داده می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند روز 23 اسفند ماه با حضور در 7 فروشگاه منتخب سامسونگ ضمن آزمودن شانس خود برای دریافت تخفیف‌های ارزشمند خرید گوشی از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی اس 9 و  اس 9 پلاس آشنا شوند.

ویدئو جعبه‌گشائی گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را که برای اولین بار در ایران توسط فارنت انجام شده است را می‌توانید در ادامه به تماشا بنشینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    باید هم تخفیف یک میلیون تومنی بده تا شاید بتونه موبایلشو بفروشه. و الا چه معنی داره این گوشی 5 تومن قیمت بخوره. آخه آدم بخواد 4-5 تومن خرج گوشی کنه میره وی 30 پلاس ال جی میگیره چرا بره اس 9 تکراری بخره