تماشا کنید: آزمون مقاومت گلکسی اس 9 دربرابر خراش و شعله

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به تازگی راه خود را به بازار گوشی‌های هوشمند باز کرده‌اند. حالا نوبت به آزمون مقاومت گلکسی اس 9 رسیده تا ببینیم این گوشی دربرابر خط و خش و حتی شعله چه مقاومتی از خود نشان خواهد داد.

0

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هر دو از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 استفاده می‌کنند. به این ترتیب مانند اکثر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار (به جز نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی یو اولترا) صفحه‌نمایش این گوشی نیز در تست مقیاس سختی موس در سطح ششم خراش جزئی برمی‌دارد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت صفحه گوشی دربرابر تیغ کاتر یا اشیا با سختی مشابه یا کمتر مقاوم باشد. شاید خش‌پذیرترین جز بدنه حسگر اثر انگشت گوشی باشد که خوشبختانه با وجود خراش هم به خوبی کار می‌کند.

صفحه‌نمایش AMOLED گوشی دربرابر شعله پس از چند ثانیه به رنگ سفید در می‌آید اما برخلاف اکثر پنل‌های OLED پیکسل‌ها پس از چند ثانیه ریکاور خواهند شد. گلکسی اس 9 از قاب فلزی مقاومی هم برخوردار است و با خم کردن و وارد آوردن فشار نمی‌شکند.

 

منبع youtube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.