گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به بازار ایران معرفی شدند

شرکت سامسونگ صبح امروز در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت در ایران و جمعی از اهالی رسانه، گوشی‌های جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به بازار ایران معرفی کردند.

3

در ابتدای این مراسم که در بازار چارسو تهران برگزار شد مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی شرکت سامسونگ در ایران با اشاره به اینکه این گوشی»ها هفته اول اسفند ماه در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شده‌اند خاطرنشان کرد که خوشبختانه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در ایران از بسیاری از کشورهای دیگر در جهان زودتر به دست کاربران خواهد رسید.

بام سوک هانگ مدیر دفتر سامسونگ در ایران

وی سپس بام سوک هانگ، مدیر دفتر شرکت سامسونگ در ایران را دعوت به سخنرانی کرد. بام سوک هانگ ضمن خوشامدگویی به حاضرین در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت: جامعه ایران و خانواده دوست‌داشتنی ما در اینجا بسیار برایمان اهمیت دارند و این مسئله در تک تک اقدامات ما مشهود است از معرفی پیشرفته‌ترین محصولات‌مان به ایران حتی زودتر از بسیاری بازارهای بزرگ دنیا گرفته تا انجام انواع فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی مانند کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمپین‌های موفق محیط‌زیستی، تاسیس مرکز پیشرفته فناوری سامسونگ-امیرکبیر یا راه‌اندازی آکادمی مهندسی و افتتاح کتابخانه‌های صوتی برای نابینایان همگی احترام ویژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ایران را نشان می‌دهد.»

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در ایران

در ادامه علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در بازار تلفن همراه ایران گفت: گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از منظر تجاری یک ویژگی بسیار مهم دارند این دو گوشی اولین محصولات سامسونگ هستند که بلافاصله پس از رونمایی و بسیار زودتر از اغلب بازارهای تلفن همراه جهان در ایران توزیع شده‌اند و این نشان از توجه ما به بازارا ایران و کاربران آن دارد. این دو گوشی همچنین اولین گوشی‌های سامسونگ هستند که مشمول طرح ثبت شناسه گوشی یا همان طرح رجیستری شدند.

گلکسی اس 9 پلاس

علیرضا توسلی تاکید کرد که طرح رجیستری مزایای بسیاری هم برای ما و هم برای کاربران ما دارد و ما برای اولین بار شاهد این هستیم که یک نرخ همگن در سراسر کشور برای محصولات جدید سامسونگ وجود دارد. اجرای این طرح نگرانی‌هایی را نیز در خصوص تامین کالا و افزایش قیمت ایجاد کرد اما ما برای جلوگیری از این موضوع عاملین توزیع خود را از سه توزیع‌کننده بزرگ بازار به 30 عامل توزیع رساندیم که این امر تنها برای تسریع در تامین کالای بازار است و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ همچنان در شرایط قبلی ادامه خواهد یافت.

علیرضا توسلی سپس به پیش‌فروش این گوشی‌های هوشمند در ایران اشاره کرد و افزود: ما پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را از روز دهم اسفندماه آغاز کردیم که بر اساس آمار شاهد تعداد پیش‌فروش قابل توجهی بودیم که مهر تاییدی بر استقبال کاربران ایرانی ما از این پرچمداران جدید بود. از دیروز هم کار تحویل کالاها آغاز شده است و طرح پیش‌فروش این گوشی‌ها تا روز دوشنبه همین هفته ادامه خواهد داشت و ما این دو گوشی پرچمدار را با هدایای ویژه تقدیم متقاضیان خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم بیتا فتحعلی، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ با اشاره به اینکه دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شاهد تغییرات بنیادینی بوده است، گفت: «یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول فیلمبرداری سوپر اسلوموشن است. گلکسی اس 9 یک پردازنده مجزا برای پردازش تصویر دارد و این پردازنده امکان تصویربرداری سوپراسلوموشن تا نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را می‌دهد که در حال حاضر بهترین کیفیت موجود بین گوشی‌های موجود در بازار است.

پس از آن بقراط دامون، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ به روی صحنه آمد و توضیحاتی در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس برای حاضران ارائه کرد.

بقراط دامون، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ نیز با اعلام اینکه گلکسی‌های جدید S9 نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند، علاوه بر قابلیت‌های دوربین این گوشی هوشمند مانند  فیلمبرداری فوق‌آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه به قابلیت‌های دیگری همچون ساخت ایموجی‌های شخصی واقعیت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos  اشاره کرد.

وی سپس با اشاره به طراحی این گوشی هوشمند خاطرنشان کرد که طراحی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با تکیه بر نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) انجام شده است. خمیدگی و انحنای مناسب نمایشگر تازه‌ترین پرچمدار سری S موجب شده تا حتی با وجود ابعاد ۵.۹ اینچی گلکسی S9 و ۶.۲ اینچی در مدل اس 9 پلاس گوشی‌ها خوش دست‌تر از همیشه باشد.

دامون بقراط اسپیکرهای این گوشی‌ها را یکی دیگر از نوآوری‌های صورت گرفته در پرچمدار جدید سری S سامسونگ دانست. بلندگوهای استریوی AKG این گوشی‌ها مجهز به فناوری Dolby Atmos است که تجربه‌ صدایی ۳۶۰ درجه و زنده را به جا می‌گذارند.

قابلیت اثرانگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) برای پوشه امن، بهبود توانایی‌های فوق‌العاده دستیار هوشمند بیکسبی در زمینه ترجمه زنده متن‌ها علائم و ارزهای خارجی به زبان‌های متعدد، قابلیت افزایش حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت و… بخش دیگری از ویژگی‌های کم‌نظیر پرچمداران جدید سری اس سامسونگ هستند.

رنگ‌های عرضه شده گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در ایران

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که برای اولین بار زودتر از بسیاری از بازار جهانی وارد بازار ایران شده‌اند به زودی در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray) و رنگ جدید بنفش نیلوفری (Lilac Purple) عرضه می‌شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمزه می‌گوید

    بعله بعد گندی که تو المپیک زد مجبوره اینجوری بیاد جمش کنه

  2. سعیده می‌گوید

    امروز مطلبی میخوندم که گلکسی اس 9 پایین تر از گلکسی اس 8 هست این یعنی چی؟ این به جز شکست کامل پرچمدار سامسونگه؟ چرا مردم پس به جای این برند نمیرن سراغ برندهای معتبر دیگه ای مثل ال جی؟

  3. سعیده می‌گوید

    به نظرم سامسونگ داره دست و پای الکی میزنه توی پرچمدارها که بازارشو از دست نده و الا همه سایتها نوشتن که گلکسی اس 9 چیزی بیشتر از اس 8 نیست و این شکست بزگ. پرچمدار خوب یعنی وی 30 ال جی