تصویر هواوی پی 20 لایت در رنگ آبی درز کرد

تاکنون اخبار متعددی در رابطه با گوشی‌های سری پی 20 هواوی به بیرون درز پیدا کرده و در همین راستا نیز ساعاتی پیش تصویری از نسخه واقعی پی 20 لایت منتشر شد.

0

طبق اعلام رسمی شرکت هواوی، گوشی‌های سری پی شامل پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 لایت در تاریخ ۷ فروردین ماه معرفی خواهند شد. البته شرکت سازنده علاقه‌ای به حفظ اسرار و ویژگی‌های این محصولات نداشته و در چند وقت اخیر شاهد درز مشخصات کامل و بعضاً تصاویری رندر شده از خانواده P20 بوده‌ایم. در ادامه همین داستان نیز ساعاتی پیش تصویر هواوی پی 20 لایت در رنگ آبی درز کرد که تائید کننده شایعات قبلی مبنی بر تجهیز این محصول به دوربین دوگانه است.

طبق بنچمارک‌های به ثبت رسیده از هواوی پی 20 لایت، تقریباً مطمئن هستیم که این میان رده از پردازنده هشت هسته‌ای کیرین 659 قدرت گرفته و دارای 4 گیگابایت حافظه رم است. همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، هواوی پی 20 لایت در قاب پشتی میزان دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت است. البته برخلاف دیگر اعضای بالا رده سری پی 20، دوربین‌های این گوشی را کمپانی لایکا توسعه نداده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول که احتمالاً با قیمت 370 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد، می‌توان به نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح تصویر فوق اچ دی پلاس، حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.