آپدیت جدید ال‌جی V30 قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین LG V30S ThinQ را به همراه آورد

هنگامی‌که در ماه گذشته کمپانی ال‌جی LG V30S ThinQ را در کنگره جهانی موبایل 2018 یا MWC معرفی کرد، قول داد که در مقطعی قابلیت‌های خاص دوربین را به LG V30 و V30 پلاس نیز بیاورد. حالا آپدیت ال‌جی V30 با این ویژگی‌های موعود از راه رسیده است.

1

به نظر می‌رسد آپدیت ال‌جی V30 که دارای بیشتر قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین V30S ThinQ است در کره جنوبی آغاز شده است. به این ترتیب کاربران سایر مناطق جهان از جمله ایران می‌توانند منتظر باشند تا به‌زودی این آپدیت جذاب را دریافت کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های این آپدیت شناسایی سوژه‌ها در دوربین و تنظیم خودکار با توجه به آن و حالت Bright Mode برای بهبود عکاسی در نور کم است.

لیست کامل تغییرات توسط کسی که این آپدیت را دریافت کرده است ترجمه‌شده است. پس بعد از دریافت آن می‌توانید انتظار موارد زیر را داشته باشید:

  • اپلیکیشن دوربین دارای لنز Q، دوربین مجهز به هوش مصنوعی، دوربین Bright، Q Voice و قابلیت‌های دستیار هوشمند گوگل است.
  • سازگاری با اثرانگشت بانک Cacao بهبود پیداکرده است.
  • ریستارت شدن دستگاه در هنگام شارژ یا بوت شدن بهبود پیداکرده است.
  • حالا گوگل‌درایو اجازه دانلود فایل‌هایی با حجم بیش از 4 گیگابایت را می‌دهد.
  • مشکلی که از ویبره دستگاه در هنگام دریافت پیام کوتاه جلوگیری می‌کرد، برطرف شده است.
  • بهبود کیفیت تماس

لازم به ذکر است که این آپدیت در حدود 821 مگابایت حجم دارد که کم هم نیست. در حال حاضر نسخه‌های آنلاک شده از LG V30 قادر به دریافت این آپدیت هستند، اما نسخه‌هایی که توسط اپراتورها عرضه شدند نیز باید به‌زودی این آپدیت را دریافت کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    واقعا کارایی و طراحی وی 30 ال جی تو همه مدلهاش بی نظیره و از نظر کارایی هم که خودتون دارید میگید خوبه. حیف پول که پای گلکسی اس 9 خرج و بشه