بازی فوق‌العاده محبوب Fortnite Battle Royale به اندروید و iOS می‌آید

محبوبیت بازی Fortnite Battle Royale در کنسول‌ها و کامپیوترهای خانگی باعث شد تا شاهد عرضه Fortnite Battle Royale در اندروید و iOS نیز باشیم.

0

بازی Fortnite Battle Royale که برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوترهای خانگی منتشر شده توانست محبوبیت زیادی بدست بیاورد و خوشبختانه توسعه‌دهندگان این بازی به فکر گیمرهای موبایل هم هستند و نسخه اندروید و iOS بازی Fortnite Battle Royale دقیقاً با همان سبک‌و‌سیاقی که این بازی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای خانگی عرضه شده، منتشر خواهد شد.

شرکت Epic Games به عنوان توسعه دهنده این بازی اعلام کرد که گیم‌پلی، نقشه‌ها و محتوایی که کاربران کنسول‌ پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس‌ وان و کامپیوترهای خانگی به آن دسترسی دارند برای گیمرهای موبایل نیز عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که نسخه موبایل بازی Fortnite Battle Royale با سایر پلتفرم‌های این بازی سازگاری کامل دارد و گیمرها با هر پلتفرمی می‌توانند در این بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دوشنبه هفته‌ای که در پیش است گیمرهای پلتفرم iOS برای حضور در یک رویداد در وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانند ثبت نام کنند، قرار است برای این گیمرهای خوش‌شانس ایمیل دعوت‌نامه‌ای در چند روز آینده ارسال شود در این ایمیل کد مخفی برای دسترسی به اپ استور و دانلود نسخه موبایل بازی Fortnite Battle Royale قرار دارد. کدهای دیگری نیز در این ایمیل برای دعوت سایر گیمرها وجود دارد که باید توسط گیمر برای دوستانش ارسال شود.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که آیفون‌های سری 6S , SE به همراه کاربران آی‌پد مینی 4، آی‌پد پرو و آی‌پد ایر 2 و یا جدیدتر به لحاظ سخت‌افزاری برای نصب و اجرای بازی Fortnite Battle Royale مناسب هستند و دستگاه‌های قدیمی‌تر امکان اجرای این بازی را ندارند.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.