سامسونگ نسل 2018 تلویزیون‌های QLED 4K خود را معرفی کرد

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌ کننده‌های تلویزیون در دنیا نسل 2018 تلویزیون‌های QLED 4K خود را معرفی کرد.

0

با اولین نگاه به تلویزیون‌های تازه معرفی شده سامسونگ می‌توان متوجه شد که این تلویزیون‌ها به لحاظ بصری به غیر بهینه‌سازی‌هایی در بهبود نمایش طیف رنگ مشکی شاهد تغییرات زیادی نیستند و تمرکز سامسونگ در تلویزیون‌های QLED 4K  نسل 2018 بیشتر بر روی ویژگی‌ها و امکانات هوشمند این تلویزیون‌ها برای تعامل با منازل هوشمند بوده است.

تلویزیون‌های جدید QLED سامسونگ به دستیار صوتی بیکسبی مجهز هستند و قرار است نقش هاب مرکزی در پلتفرم SmartThings داشته باشند تا از طریق این تلویزیون‌ها کاربر بتواننسد با سایر تجهیزات هوشمند منزل که با تلویزیون‌های سامسونگ سازگاری دارد تعامل برقرار کنند.

تلویزیون‌های تازه معرفی شده نسل 2018 سامسونگ را در بازار با مدل‌های تجاری Q9, Q8, Q7 و Q6 شاهد خواهیم بود و این تلویزیون‌ها در دو مدل خمیده و صاف عرضه می‌شوند.

QLED 4K

سامسونگ در حین رونمایی از تلویزیون‌های QLED 4K نسل 2018 اشاره‌ای به قیمت این تلویزیون‌ها نکرد اما از قرار معلوم قرار است تا یکی دو هفته دیگر شاهد عرضه این محصولات به بازار باشیم.

در این تلویزیون‌های جدید شاهد ویژگی FALD نیز هستیم که نورپردازی بهتری را در پی دارد، سامسونگ برای اولین بار از این فناوری در تلویزیون‌های 4K QLED خود استفاده کرده است و انتظار می‌رود که این تلویزیون‌ها طیف رنگ مشکی را با عمق و کنتراست بیشتری نشان دهند.

هر چهار مدل تلویزیون‌های تازه معرفی شده سامسونگ از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کنند که در بین این تلوزیون‌ها مدل Q9 تصاویر HDR را با کیفیت بیشتری به نمایش می‌گذارد.

یک ویژگی جذاب این تلویزیون‌ها نمایش بافت دیواری است که روی آن نصب شده‌اند. به این ترتیب تلویزیون عملاً محو شده و فقط به شکل یک قاب دیده می‌شود. امکان نمایش درجه حرارت اتاق، سرخط خبرها، عکس‌های شخصی و اطلاعاتی از این دست نیز از مواردی است که تلویزیون‌های تازه معرفی شده سامسونگ در اختیار کاربر قرار می‌‌دهند. از طرف دیگر این تلویزیون‌ها عملاً نقش یک داشبور هوشمند را برای تعامل با سایر تجهیزات مانند دوربین، ترموستات و لامپ‌های هوشمند ایفا می‌کنند.

تمام این فرآیند از طریق یک اپلیکیشن کنترل خواهد شد. تلویزیون‌های مدل Q9 QLED نسل 2018 سامسونگ در دو مدل 75 و 65 اینچ راهی بازار خواهند شد و مدل Q8 این تلویزیون‌ها سه ابعاد 75، 65 و 55 اینچی دارد. تلویزیون Q7 سامسونگ نیز در سه ابعاد 75, 65 و 55 اینچ راهی بازار خواهد شد و تلویزیون‌های سری Q6 ابعادی برابر با 82, 75, 65, 55 و 49 اینچ دارند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.