گزارش مالی اچ‌تی‌سی: کمترین میزان فروش در 13 سال اخیر

روند ضرر دهی شرکت اچ‌تی‌‎سی در سال 2018 نیز همچنان ادامه داشته و بر همین اساس میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت تایوانی به پایین‌ترین حد خود در 13 سال اخیر رسیده است.

0

بر کسی پوشیده نیست که شرکت اچ‌تی‌سی روزهای سختی را سپری می‌کند و جدیدترین آمار ارقام نشان می‌دهد که درآمد این شرکت به پایین‌ترین حد خود در 13 سال گذشته رسیده است. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که پس از اجرای برنامه بازسازی و تمرکز بر روی تولید گوشی‌های بالا رده و از طرفی توسعه گجت‌های حوزه واقعیت مجازی، HTC متحول خواهد شد، ولی از قرار معلوم این پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیامد و جدیدترین گزارش مالی اچ‌تی‌سی همچنان کاهش درآمد را نشان می‌دهد.

بر این اساس شرکت اچ‌تی‌سی در دومین ماه سال 2018 به درآمد 89.3 میلیون دلاری دست یافته که نسبت به ماه پیش از آن 23 پایین‌تر است. البته این رقم نسبت به مدت مشابه سال پیش از نیز حدود 44 درصد کم‌تر است! شاید بتوان عمده‌ترین دلیل کاهش درآمد اچ‌تی‌سی را محدود بودن بازارهای اصلی U11+, بدانیم که حتی در ایالات متحده نیز عرضه نشده است. پیش‌بینی می‌شود که این روند کاهش درآمد تا پایان بهار 2018 ادامه پیدا نماید، اما در تابستان پیش روی و همزمان با عرضه HTC U12 روند رو به رشدی را تجربه کند.

نکته دیگر آنکه هرچند این کاهش درآمد بسیار قابل توجه است، اما احتمالاً در همین حدود متوقف خواهد شد، چراکه آینده اچ تی سی وابسته به محصولات واقعیت مجازی است، چراکه پیش‌تر بخش تولید کننده گوشی همراه خود را به گوگل واگذار کرده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.