رندرهای ال‌جی جی 7 منتشر شد: بریدگی صفحه‌نمایش و حاشیه باریک

در خبرهای قبلی داشتیم که شرکت ال‌جی خواهان بازنشست کردن سری جی گوشی‌های هوشمند خود است؛ بااین‌حال برخی منابع خبری امروز تصاویری از گوشی هوشمند جدیدی را با نمایشگر کم حاشیه و بریدگی صفحه‌نمایش منتشر کردند که ادعا می‌شود مربوط به جی 7 است.

1

رندرهای ال‌جی جی 7 توسط Ben Geskin طراحی گردیده و اگر به حقیقت تبدیل شوند، شاهد آن هستیم که شرکت کره‌ای نیز همانند اپل، ایسوس، هواوی و بسیاری دیگر از شرکت‌های سخت افزاری از پنلی تمام صفحه استفاده کرده و یک بریدگی جهت تعبیه دوربین سلفی در آن ایجاد شده است.

 ال‌جی جی 7

شاید 2018 را بتوان سال عرضه گوشی‌های هوشمندی با بریدگی نمایشگر دانست که برخی ایده‌پرداز اصلی این طرح را شرکت اپل می‌دانند. البته گوشی‌های به معنای واقعی تمام صفحه دور از دسترس نیست و حتی همان‌طور که در نمایشگاه MWC 2018 نیز شاهد بودیم، شرکت ویوو از مدل اولیه گوشی هوشمند رونمایی کرد که دوربین سلفی آن در بدنه جای گرفته بود و با یک کلید مخصوص از محفظه خارج می‌شد.

 ال‌جی جی 7

طراحی قاب پشتی ال‌جی جی 7 نیز گویا از قاب پشتی ال‌جی وی 30 الگوبرداری شده و شاهد استفاده از پنلی شیشه‌ای با گوشه‌های گرد هستیم که در دوربین دوگانه در آن تعبیه شده است.  بر اساس اخبار قبلی میدانیم که گوشی کنسل شده ال‌جی جی 7 از نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED و وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل بهره برده که دارای نسبت تصویر 19.5:9 است. در کنار بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی، گوشی G7  از فناوری صوتی DTS:X و ویژگی Boom Box هم پشتیبانی می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    مشکل محصولات ال جی فقط اینه که تیم رسانه ای سامسونگ رو ندارن و همین که اسم گلکسی اس فلان نخورده روشون. الان اگه همین گوشی روش خورده بود اس 9 یه سریا یقه پاره میکردن برای ظاهر و زیباییش ولی چون ال جیه کسی توجه نمی کنه