آپدیت اندروید P برای نکسوس 6P و نکسوس 5X عرضه نخواهد شد

گوگل شب گذشته نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید P را برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل 2 منتشر کرد. اما ظاهراً آپدیت اندروید P برای نکسوس 6پی و نکسوس 5 ایکس و حتی تبلت Pixel C عرضه نخواهد شد.

1

گوشی‌های نکسوس 6P و نکسوس 5X در سال 2015 عرضه شدند و منطقی است که نباید انتظار پشتیبانی بیش از 2 سال را از گوگل داشته باشیم. با وجود عدم عرضه آپدیت اندروید P این شرکت کماکان آپدیت‌های امنیتی ماهانه را برای این دو گوشی عرضه خواهد کرد.

تبلت پیکسل C نیز مهرماه سال 2015 با اندروید 6 مارشلمو عرضه شد و پس از آن آپدیت‌های اندروید 7 و اندروید 8 اوریو را دریافت کرد. این تبلت جذاب که با پردازنده Tegra X1 به بازار عرضه شد از اقبال خوبی برخوردار نبود و گوگل نتوانست به فروش مناسبی دست پیدا کند.

گوشی‌های دیگر چطور؟ با این‌که هنوز هیچ شرکتی در این زمینه اظهار نظر رسمی نکرده اما اگر یک گوشی پرچم‌دار دارید که تا مهرماه بیش از 2 سال از عرضه آن به بازار می‌گذرد احتمالاً نباید منتظر آپدیت اندروید P باشید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    به نظرم اندروید روز به روز داره پیشرفت می کنه ولی مهم این هست که برای اینکه جزئی ترین موارد پیشرفتهای اندروید رو حس کنید صرفا باید یه گوشی از برند خوب بخرید. همون طور که آی او اس رو آیفون جواب میده به نظرم اندروید فقط رو ال جی بهترین عملکرد رو داره