سونی گوشی‌های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت خود را در ایران معرفی کرد

طی مراسمی که روز گذشته در تهران با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد سونی موبایل پرچم‌داران جدید خود اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت را برای بازار ایران معرفی کرد.

2

سونی هفتم اسفندماه گوشی‌های اکسپریا XZ2  و XZ2 کامپکت خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کرد و این گوشی‌ها روز گذشته در ایران معرفی شدند.

هر دوی این گوشی‌ها از طراحی جدید سونی موسوم به Ambient Flow بهره می‌برند با این تفاوت که XZ2 از بدنه شیشه‌ای و نسخه کامپکت آن از بدنه پلاستیکی استفاده می‌کنند. حالا هر دو گوشی نسبت به نسل قبل از حاشیه باریک‌تری استفاده کرده و به آخرین تراشه موبایلی کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 845 مجهز هستند.

در این مراسم مدیر کشوری سونی موبایل در خاورمیانه و آفریقا اشلی جان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز از این‌که در این زمان گوشی‌های این شرکت به ایران راه پیدا می‌کنند ابراز خرسندی کرد. آقای جان گفت:

هدف ما در سونی موبایل توانا ساختن مردم به انجام کارهای بیشتر و بهبود زندگی‌شان با محصولات ماست. باور ما این است که یک دستگاه هوشمند باید برقراری ارتباط را آسان کند تا بتوانید از زندگی لذت بیشتری ببیرید. مایلم از این فرصت استفاده کنم تا با تازه‌ترین دستاوردهایمان که به‌تازگی در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد شما را با دور تند به آینده ببرم.

یکی از ویژگی‌های جذاب و متفاوت اکسپریا XZ2 سیستم لرزش پویاست که در هنگام پخش ویدئو یا انجام بازی‌ها با لرزش‌هایی هوشمندانه هیجان بیشتری به کاربر منتقل خواهد شد. این دو گوشی همچنین به دوربین‌های 19 مگاپیکسلی مجهز هستند که برای اولین بار قابلیت فیلم‌برداری 4K HDR و همچنین فیلم‌برداری فوق آهسته 1080p@960fps را به همراه آورده‌اند.

اشلی جان همچنین به محصول دیگر سونی Xperia Ear Duo هم اشاره کرد که قرار است استفاده از دستیار هوشمند را متحول کرده و سبک جدیدی در هندزفری‌ها پایه‌گذاری کند.

قیمت و زمان عرضه اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت

با توجه به نوسانات نرخ دلار و همچنین اجرای طرح رجیستری متأسفانه قیمت دقیق این دو گوشی در بازار ایران هنوز مشخص نشده است. با این‌حال این دو گوشی قرار است اردیبهشت ماه سال 97 وارد بازار کشورمان شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعیده می‌گوید

    لطفا بررسی محصولات ال جی رو بزارید
    مخصوصا در وی 30 پلاس و thinq که خیلی سایتهای خارجی روش مانور میدن

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      برای ما برندها تفاوتی ندارند
      قبلا گوشی وی 30 رو به طور کامل در فارنت بررسی کردیم:
      بررسی کامل: http://farnet.ir/1396/08/193649/lg-v30-review-sound-camera-action/
      بررسی ویدئویی:http://farnet.ir/1396/08/193741/lg-v30-video-review/
      بررسی دوربین: http://farnet.ir/1396/08/193769/lg-v30-camera-review/
      کل مطالب در مورد وی 30: http://farnet.ir/tag/lg-v30/
      در مورد V30 Thinq هم اگرچه تفاوت چندانی رو شاهد نبودیم اما به محض ورود به ایران حتما مخصوصا در مورد هوش مصنوعی این گوشی مورد بررسی کامل قرار خواهیم داد.