بازی آسفالت 9 برای iOS از راه رسید؛ نسخه اندروید در راه است

طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی گوشی خوشحال باشید، چرا که گیم‌لافت تقریباً کار بر عنوان بعدی سری بازی‌های آسفالت را به پایان رسانده است. این بازی که Asphalt 9: Legends نام دارد، از همین حالا برای iOS جهت دانلود موجود است.

3

گیم‌لافت وعده داده که در بازی آسفالت 9 بازیکنان تجربه‌ای مشابه کنسول داشته باشند. همچنین کمپانی وعده ماشین‌هایی با جزئیات زیاد، تکنیک‌های HDR، گرافیک خیره‌کننده و افکت‌های Particle که باعث تقریباً واقعی شدن بازی می‌شوند را داده است. بار دیگر، یک بازی از سری آسفالت به کاربران امکان جمع‌آوری بیش از 50 خودروی نمادین دنیا را می‌دهد.

بیشتر اینکه بازی به یک ویرایشگر خودرو مجهز شده که به بازیکنان امکان رنگ کردن ماشین و انتخاب موادی که به نظرشان خودروی آن‌ها را تعریف می‌کند را می‌دهد. Asphalt 9: Legends یک حالت بازی Career Mode دارد که بیش از 60 فصل و 800 مسابقه برای بازیکنان به همراه دارد.

درنهایت باید بگوییم که بازی جدید آسفالت از گیم‌لافت، به یک قابلیت کنترلی به نام TOUCH DRIVE مجهز شده که عملاً یک حالت خودکار از رانندگی محسوب می‌شود. درهرصورت اگر بازیکنان احساس کنند که بازی بیش‌ازحد ساده‌شده است، می‌توانند کنترل را به حالت دستی بازگردانند.

بااینکه می‌توان بازی را به‌صورت رایگان از اپ‌استور دانلود کرد، فعلاً دانلود آن تنها برای بازیکنان ساکن فیلیپین ممکن است. همچنین یک نسخه اندرویدی از آسفالت 9 نیز در پلی‌استور گوگل عرضه خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. بلب می‌گوید

    من میخوامش دانلود کنم………چطور؟ر

    1. علی ارغوان می‌گوید

      لینک اپ استور رو که گذاشتیم. برای اندروید هم هنوز عرضه نشده

  2. Soheil می‌گوید

    احتمالا منظورش از کنسول، پلی استیشن ۱ بوده.
    امکان رنگ آمیزی خودرو هم در بازی محیا شده.