مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی Desire 12 Plus فاش شد

در حالی که تا پیش از این اخبار در رابطه با احتمال خروج شرکت HTC از بازار گوش‌های میان رده منتشر گردید، اما به تازگی برخی منابع نزدیک به شرکت تایوانی مشخصات گوشی جدید را منتشر کرده‌اند که ادعا می‌شود مربوط با عضو جدید سری Desire می‌باشد.

1

بر این اساس گوشی اچ‌تی‌سی Desire 12 Plus که نسخه ارتقا یافته Desire 12 بوده و با کد داخلی Breeze Plus شناخته می‌شود، یک میان رده بلند قامت از سوی شرکت تایوانی است که از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 450 با کلاک فرکانس 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته است.

این میان رده دارای نمایشگری 5.9 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و نسبت تصویر 18:9 است که چگالی تصویر 268 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. قاب گوشی اچ‌تی‌سی Desire 12 Plus  دارای ابعاد 158.24 در 76.54 در 8.39 میلی‌متر است و وزن آن حدود 155 گرم می‌باشد. شرکت تایوانی در قاب پشتی گوشی مورد بحث از دوربینی 13 مگاپیکسلی با ویژگی لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی انتخاب شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی اچ‌تی‌سی Desire 12 Plus  می‌توان به حافظه ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 256 گیگابایت، پشتیبانی از شبکه GSM در باندهای 850, 900, 1800 و 1900، همچنین شبکه LTE در کانال‌های 1, 3, 5, 7, 8, 20 و 40 و درنهایت باتری 2,965 میلی‌آمپر ساعتی که قادر به تأمین انرژی دستگاه به مدت 26 ساعت در زمان مکالمه ممتد می‌باشد و از فناوری شارژ سریع نسل سوم کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند اشاره کرد.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    اچ تی سی دیگه داره تموم میشه. وقتی شرکتهاشو ادغام کرده و کلی نیرو رو اخراج کرده یعنی وضعیتش بده. عرضه محصولاتش هم خیلی کند شده و محصولات جدیدش هم حرفی برای گفتن ندارن اینا یعنی اچ تی سی دوست داشتنی تموم شده. خیلی وقته دیگه همه عشق من شده ال جی چون کیفیتش عالیه.