تماشا کنید: جعبه‌گشایی فارنت از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کرده است. در این ویدئو می‌خواهیم گلکسی اس 9 پلاس پرچم‌دار سامسونگ را برای شما جعبه‌گشایی کنیم.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با وجود طراحی مشابه نسبت به نسل قبل ویژگی‌ها و بهبودهای فراوان جدیدی دارند. در جعبه‌گشایی گلکسی اس 9 پلاس در فارنت سری به درون جعبه می‌زنیم تا ببینیم درون جعبه کهکشانی جدید سامسونگ چه می‌گذرد.

سامسونگ علاوه بر گوشی، شارژر سریع Quick Charge 2.0، کابل USB-A به USB-C برای شارژ و انتقال داده، مبدل OTG از نوع USB-A به USB-C، ایرفون‌های بهینه شده توسط AKG و ایرتیپ‌های مخصوص آن را قرار داده است. امسال خبری از تبدیل microUSB به USB-C نیست و ظاهراً سامسونگ اعتقاد دارد حالا اکثر کاربران لوازم جانبی و کابل‌های خود را به استاندارد جدید ارتقا داده‌اند.

گلکسی اس 9 از معدود پرچم‌دارانی‌ست که جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حفظ کرده‌اند و به این ترتیب نیازی به دانگل تبدیل هم وجود ندارد. گفتنی است سامسونگ در بازار برخی کشورها یک کیس شفاف ساده هم درون جعبه قرار می‌دهد که در این مورد خبری از آن نبود.

پیش‌فروش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به‌تازگی در ایران آغاز شده و عرضه رسمی این دو گوشی نیز در هفته آخر اسفندماه انجام خواهد گرفت. این اولین بار است که خوشبختانه عرضه رسمی پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند یک برند همزمان با بازارهای جهانی در ایران انجام می‌گیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.