توییتر قابلیت بوک‌مارک کردن توییت‌ها را برای همه کاربران فعال کرد

توییتر در حال حاضر ویژگی بوک‌مارک کردن توییت‌ها را برای تمام کاربران خود در هر نقطه از جهان فعال کرد. این قابلیت که مشابه آن در اینستاگرام نیز مورد استقبال کابران قرار گرفته است، به کاربران امکان می‌دهد تا توئیت‌هایی که دوست دارند و ممکن است بخواهند مجددا آن‌ها را بخوانند را ذخیره کنند.

0

پیش از این، کاربران تنها در زمانی که یک توییت را لایک می‌کردند می‌توانستند مجددا آن را مرور کنند اما اکنون بدون انجام این کار نیز می‌توانند توییت مورد نظر را بخوانند. تفاوت دیگر این است که با بوک‌مارک کردن توییت‌ها تنها شما می‌دانید که چیزی را ذخیره کرده‌اید و سایر کاربران از آن بی‌اطلاع هستند. برای بوک‌مارک کردن یک توییت کافی است روی نماد اشتراک‌گذاری جدید در زیر توییت ضربه بزنید یا روی آن کلیک کنید.

گفتنی است؛ توییتر در کنار ارائه اولین بوک‌مارک‌های رسمی، در این به‌روزرسانی می‌توانید یک توییت را با یک دکمه واحد بوک‌مارک کنید، در جای دیگری به اشتراک‌گذاشته و یا از طریق دایرکت ارسال کنید. لازم است بدانید که این بوک‌مارک‌ها در در منوی کشویی اصلی قابل دسترسی هستند و بر خلاف زمانی‌که شما یک توییت را لایک می‌کنید،  به‌طور عمومی برای سایر افراد قابل مشاهده نیستند.

توییتر اعلام کرده است که بوک‌مارک‌ها و یا برخی از ویژگی‌هایی که به کاربران اجازه ذخیره یک پیام را می‌دهند، یکی از درخواست‌های بالا در میان کاربران بوده است. در حال حاضر نسخه اولیه این قابلیت طی رویداد Hack Week توسعه یافته است و پس از مقداری بهینه‌سازی برای سایر کاربران در دسترس قرار گرفته است..

در حال حاضر بوک‌مارک‌ها برای تمامی کاربران توییتر و در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، اپلیکیشن Twitter Lite و وب‌سایت توییتر در تلفن‌های همراه در دسترس است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.