تماشا کنید: نگاه نزدیک فارنت به لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو هواوی

با این‌که در کنگره جهانی موبایل امسال خبری از پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند هواوی نبود اما این شرکت با یک لپ‌تاپ جذاب ما را غافلگیر کرد. با فارنت و نگاه نزدیک به میت‌بوک ایکس پرو هواوی همراه باشید.

0

غرفه هواوی امسال میزبان یک محصول جذاب بود؛ محصولی که از هواوی انتظار نداشتیم. میت‌بوک ایکس پرو هواوی از دو نظر جذاب‌ترین لپ‌تاپ رونمایی شده تاکنون در سال 2018 است. این لپ‌تاپ دارای حاشیه‌های فوق‌باریک نه‌تنها در بالا و دوطرف صفحه‌نمایش بلکه در پایین آن است. به این ترتیب در نگاه اول Matebook X Pro حتی از Dell XPS 13 هم جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

علاوه بر این هواوی وب‌کم را درون بدنه و درون دکمه‌ای بین F6 و F7 قرار داده تا هر موقع که نیاز شد آن را باز کردن و از آن استفاده کنید. به این ترتیب نگرانی جهت هک شدن یا مسائل امنیتی دیگر نیز نخواهید داشت. میت‌بوک ایکس پرو مشکل دوام شارژ پایین نسل پیش را هم با یک باتری 57.4 وات ساعتی حل کرده که حداقل انتظار داریم یک روز کاری سنگین را برایتان دوام بیاورد.

این لپ‌تاپ به بلندگوهای چهارگانه Harman Kardon مجهز بوده و علاوه بر این درگاه USB-A نیز در کنار درگاه‌های تاندربولت 3 آن فراموش نشده است. میت‌بوک ایکس پرو از پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل هشتم اینتل استفاده می‌کند که نسبت به نسل قبل تا 40 درصد عملکرد سریع‌تری دارند.

هواوب با وجود ضخامت کم دستگاه موفق شده یک کارت گرافیک مجزای MX 150 نیز درون بدنه میت‌بوک ایکس پرو بگنجاند. این کارت گرافیک عملکردی نزدیک به GTX 960M دارد و به این ترتیب می‌توانید با اولترابوک 13.3 اینچی خود حتی بازی‌های معمول را نیز انجام دهید. صفحه‌نمایش این دستگاه با وضوح 3000 در 2000 پیکسل وضوح بسیار خوبی دارد و یک سروگردن از نمونه‌های 1080p بالاتر است.

هواوی میت‌بوک ایکس پرو را با حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی SSD، هشت یا 16 گیگابایت رم و با قیمت بین 1500 تا 1900 یورو از سال آینده روانه بازار خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.