الکسا شرکت ring را برای استفاده از فناوری امنیت خانگی آن خریداری کرد

شرکت آمازون توسعه دهنده دستیار صوتی الکسا، به تازگی شرکت ring را به زیر مجموعه‌های خود اضافه کرده تا بدین وسیله مسیرادغام الکسا در گجت های هوشمند حوزه امنیت خانگی هموار شود.

0

به گزارش رویترز، شرکت ring عرضه کننده زنگ هوشمند Ring Doorbell Pro، دوربین‌های امنیتی پیشرفته و نورافکن‌های ویژه ارزان قیمت می‌باشد و آمازون می‌تواند با استفاده از فناوری‌های این شرکت، موجب ارتقا کارایی گجت هایی از جمله Amazon Cloud Cam و Amazon Key شود.

همانند بسیاری از استارتاپ‌های خریداری شده توسط آمازون، انتظار داریم، محصولات شرکت ring همچنان با برند اصلی خود در فروشگاه آمازون عرضه شود؛ هرچند که ادغام دستیار صوتی آمازون در گجت های امنیتی رینگ هم دور از ذهن نیست و حتی می‌توان منتظر اضافه شدن ویژگی‌های امنیتی پیشرفته با اسپیکر هوشمند Echo هم باشیم.

پیرامون همین موضوع، صفحه رسمی شرکت ring در توییتر تائید کرده که محصولات این شرکت همچنان از پلتفرم HomeKit شرکت اپل پشتیبانی خواهند کرد و در آینده نیز تغییری در این رویه صورت نمی‌گیرد. آمازون دورخیز بلندی را در جهت عرضه یک پلتفرم خانه هوشمند تمام عیار برداشته است. این دومین خرید شرکت‌های سازنده گجت هوشمند خانگی آمازون در سه ماه اخیر است، چراکه چندی پیش Blink هم به فهرستی از زیر مجموعه‌های این شرکت افزوده شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.