سیستم‌عامل Jolla Sailfish 3 با پشتیبانی از گوشی‌های بیشتر معرفی شد

اگرچه امروزه قریب به اتفاق گوشی هوشمند موجود از پلتفرم‌های اندروید، iOS و گاها ویندوز قدرت گرفته‌اند، با این‌حال برخی از شرکت‌هایی مانند Jolla بر روی پلتفرم‌های محدودی کار می‌کنند که دارای رابط کاربری و برخی قابلیت‌ها ویژه برای گوشی‌های هوشمند است.

0

در حالی که سیستم عامل Sailfish به عنوان یک پلتفرم جامع مورد قبول قرار نگرفته است، اما به نظر می‌رسد همراه با محصولات جدید، علاوه بر گوشی های منتخب شرکت سونی به دنبال شروع یک زندگی جدید است. در همین حال ساعاتی پیش در نمایشگاه MWC2018، شاهد معرفی نسخه جدید این پلتفرم با نام Jolla Sailfish 3 بودیم که علاوه بر سازگاری با گوشی اکسپریا XA2، بر روی گوشی Gemini PDA و تبلت INOI هم قابل اجرا است.

طبق گفته Sami Pienimäki، مدیرعامل و پایه‌گذار شرکت فنلاندی Jolla، پلتفرم Jolla Sailfish 3 به راحتی بر روی دستگاه‌هایی با سخت‌افزاری نه چندان قدرتمند اجرا خواهد شد و علاوه بر قابلیت اجرای برنامه‌های مبتنی بر اندروید، از شبکه VoLTE نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل Jolla Sailfish 3 در تابستان سال آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد و طبق اعلام شرکت سازنده، دست کم 30 درصد نسبت به نسل قبلی با سرعت بیشتری اجرا می‌شود؛ علاوه بر آن دارای تنظیمات پیشرفته‌تر و امنیت بالاتری می‌باشد. توجه داشته باشید که برای نصب و استفاده از پلتفرم مذکور، علاوه بر داشتن دستگاه سازگار با آن،  بایستی مبلغ 60 دلار هم به حساب شرکت توسعه دهنده واریز نمایید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.