تصویر منتسب به وان‌پلاس 6 با بریدگی صفحه‌نمایش منتشر شد

امروزه شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌هوشمند چینی پا فراتر گذاشته و به توسعه محصولاتی می‌پردازند که آینده را رقم می‌زنند و پیشرفته می‌باشند. از جمله آنها باید به شرکت وان‌پلاس اشاره کرد که تبدیل به برند محبوبی شده است.

0

به تازگی وب‌سایت فناوری blogosphere چین تصویری منتشر کرده که گفته می‌شود منتسب به وان پلاس 6 است. این تصویر نشان می‌دهد که فرم نهایی پرچم‌دار شرکت وان‌پلاس چگونه طراحی دارد. با این حال به نظر می‌رسد تولیدکننده چینی از رقیب خود یعنی Oppo الگوبرداری کرده، بخصوص گوشی‌هوشمند Oppo R13  که با طراحی شبیه به وان‌پلاس 6 همراه است.

اگرچه تصاویر منتشر شده توسط blogosphere حذف شده اما کنجکاوان رسانه‌ای موفق شدند آن را ذخیره کرده تا در فضای مجازی منتشر کنند. در تصویر وان‌پلاس 6 از پنل عقب شیشه‌ای برخوردار است و این بدان معنا بوده که احتمالا باید شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم باشیم. این گوشی‌هوشمند به شماره مدل P7819 پدیدار شده و به اسکنر اثرانگشت بیضی شکلی شبیه گلکسی اس 9 پلاس مجهز است. بریدگی صفحه‌نمایش آن شباهتی به اسنشال‌فون داشته که دوربین سلفی در وسط جای می‌گیرد.

در بخش جلو شباهتی به آیفون 10 داشته اما وان‌پلاس سعی کرده با تغییراتی طراحی آن را متفاوت سازد. براساس تصویر وان‌پلاس 6 دارای سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و برخی مشخصات یک پرچم‌دار است.

به هر حال وان‌پلاس انتظار می‌رود در اواسط سال جاری میلادی این نسل از گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خود را معرفی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.