دانلود کنید: تمام والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 در اندازه اصلی

پس از ماه‌ها درز شایعات مختلف پیرامون ویژگی‌های گلکسی اس 9، سرانجام دوشنبه شب شرکت سامسونگ از این گوشی پرچم‌دار رونمایی کرد. اگر شما هم از علاقمندان این گوشی هستید می‌توانید حالا والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 را برای گوشی خودتان دانلود کنید.

0

اگر در چند روز اخیر اخبار منتشر شده فارنت از نمایشگاه MWC2018 را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستیم که ما در مطالبی به طور ویژه به بررسی ویژگی‌های جدید گلکسی اس 9 پرداخته‌ایم. شرکت‌های سازنده گوشی همراه، همیشه وقت پرچم‌داران خود را با طیفی از تصاویر پس زمینه اختصاصی راهی بازار می‌کنند. گلکسی اس 9 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شرکت سازنده والپیپرهایی برای آن تدارک دیده که بتواند نهایت پتانسیل نمایشگر Infinity Display را نمایش دهد.

هرچند انتظار داشتیم که والپیپرهای رسمی گلکسی اس 9 هم زمان با عرضه این محصول در دسترس عموم قرار گیرد، اما وب‌سایت SamMobile به نسخه‌ای از این تصاویر با وضوح تصویر کامل دست یافته که از طریق این لینک قابل دانلود است. همانند همیشه، از آنجایی که رزولوشن این چند والپیپر موبایل بسیار بالا است، نه تنها برای تمامی پرچم‌داران، بلکه برای همه گوشی‌های هوشمند فارغ از وضوح تصویر صفحه‌نمایش آن‌ها کاربرد دارند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.