کوالکام سری پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 700 را معرفی کرد: تعادلی بین کارایی و قیمت

تا پیش از این کوالکام پردازنده‌های موبایلی خود را در سری‌های اسنپ‌دراگون 200، 400، 600 و 800 عرضه می‌کرد. از این پس سری اسنپ‌دراگون 700 نیز به این مجموعه اضافه شده است.

0

همان‌طور که از نام این مجموعه پیداست اسنپ‌دراگون 700 قرار است جایی بین دو سری 600 و 800 قرار بگیرد. پردازنده‌های سری 700 فناوری‌های پریمیوم پرچم‌داران را به گوشی‌هایی با قیمت نسبتاً پایین‌تر خواهند آورد.

در این پردازنده‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی، بهبودهای عملکرد پردازشی و گرافیکی، مصرف پایین‌تر و بهبود فناوری‌های دوربین نسبت به سری 600 به چشم می‌خورد. به گفته کوالکام سری اسنپ‌دراگون 700 دوبرابر محاسبات هوش مصنوعی را بهتر از اسنپ‌دراگون 660 انجام داده و علاوه بر پردازش سریع‌تر 30 درصد نیز مصرف پایین‌تری دارد.

کوالکام البته جزئیات اعضای این خانواده جدید را اعلام نکرده اما گفته می‌شود اولین گوشی‌های با این تراشه‌ها در نیمه دوم سال 2018 وارد بازار خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.