سامسونگ: فروش گلکسی اس 9 بیشتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

در حالی که شایعات به قیمت بالایی برای کهکشان‌های سامسونگ اشاره کردند اما خوشبختانه سامسونگ تقریبا قیمت را بدون تغییر باقی گذاشت تا فروش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیشتر باشد.

0

در حالی که قیمت فروش گلکسی اس 9 سامسونگ در ایالات‌متحده مطلوب هستند اما اروپایی‌ها باید هزینه 850 و 950 یورویی برای نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ پرداخت کنند. با این حال شرکت کره‌ای معتقد است که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8پلاس با فروش بیشتری رو به رو خواهند شد. DJ Koh مدیر بخش تلفن‌همراه سامسونگ به اظهار نظری در این رابطه پرداخته و بیان داشت که با معرفی زودهنگام این امر محقق خواهد شد و پرچم‌داران 2018 فروش بهتری رقم می‌زنند.

Koh در اظهار نظر خود بیان کرد:

گلکسی اس 9 در مقایسه با گلکسی اس 8 در اوایل سال جاری و زودتر عرضه می‌شود و ما نیز با تغییر استراتژی بازاریابی می‌خواهیم به هدف افزایش تقاضا دست پیدا کنیم و معتقدیم به طور کلی نتیجه بهتری خواهیم داشت.

هر دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برای پیش خرید در دو بازار اروپا و ایالات‌متحده دردسترس است. البته خبری از عرضه تا اواخر اسفندماه نیست و پیش‌خرید کنندگان باید دو هفته‌ای را در انتظار باقی بمانند.

شاید نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ نوآوری جدیدی در خود ندارد اما شرکت کره‌ای سعی کرده با افزودن ویژگی‌های کاربر پسند، افزایش فروشی را برای هر دو مدل به دنبال داشته باشد. انتظار می‌رود در پایان سال سامسونگ به فروش مطلوب خود دست پیدا کند اگرچه در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت و باید منتظر ماند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.