تماشا کنید: نگاه نزدیک فارنت به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ

سامسونگ یکشنبه شب طی مراسمی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را معرفی کرد. حالا در فارنت قصد داریم یک نگاه نزدیک ویدئویی به این دو پرچم‌دار داشته باشیم.

0

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کهکشانی‌های جدید سامسونگ که قرار است تا پایان اسفندماه وارد بازار کشورمان شوند از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل پیشین دارند. اما سامسونگ ویژگی‌های جدید و مهمی را در این دو گوشی قرار داده است. به اعتقاد سامسونگ دوربین در این دو گوشی بازطراحی شده و حالا امکانات زیادی مثل فیلم‌برداری 4K@60fps، فیلم‌برداری فوق آهسته، اموجی‌های سه‌بعدی و … به آن اضافه شده است.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس حالا هر دو به بلندگوهای استریو بهینه شده توسط AKG مجهز هستند که بلندی صدا در آن‌ها 40 درصد نسبت به نسل پیش بیشتر شده است. همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه نیز از قابلیت‌هایی هستند که این‌روزها در هر پرچم‌داری یافت نمی‌شود. سامسونگ امسال حسگر اثر انگشت را نیز به جای معقول‌تری انتقال داده تا دسترسی به آن آسان‌تر شود؛ با این‌حال با فناوری اسکن هوشمند، گلکسی اس 9 به صورت خودکار ترکیبی از تشخیص چهره و اسکن عنبیه چشم را برای آنلاک گوشی به کار خواهد گرفت.

این گوشی همچنین به پردازنده قوی‌تر اکسینوس 9810 مجهز بوده و نسخه پلاس با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. برخلاف چیزی که تصورش را می‌کردیم قیمت این دو گوشی حداقل به‌صورت جهانی نسبت به نسل پیش تفاوتی نداشته و به این ترتیب می‌تواند رقیبی جدی برای آیفون 10 اپل باشد. گلکسی اس 9 امسال در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد که البته برخی رنگ‌ها تنها در بازار مناطق خاصی عرضه خواهند شد.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی نگاه نزدیک کوتاه فارنت از این دو گوشی را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید ویدئوی معرفی رسمی این دو گوشی را از این‌جا و گزارش فارنت از غرفه شلوغ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل را نیز از این‌جا ببینید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.