قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در ایران مشخص شد

سامسونگ یکشنبه شب در مراسمی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را رسماً معرفی کرد. حالا قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ایران و زمان عرضه حدودی آن مشخص شده است.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس پرچم‌داران جدید سامسونگ امسال قرار است زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم وارد بازار شوند. به اعلام سامسونگ موبایل ایران قرار است پیش‌فروش رسمی این دو گوشی در ایران از دهم اسفندماه آغاز شود. همچنین معرفی رسمی این دو گوشی در بازار کشورمان در تاریخ 20 اسفندماه بوده و تاریخ عرضه رسمی نیز احتمالاً هم‌‌زمان با عرضه جهانی در 25 اسفندماه و یا شاید زودتر از آن باشد.

قیمت گلکسی اس 9 در ایران فعلاً سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت گلکسی اس 9 پلاس در ایران نیز چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است. البته با توجه به نوسانات نرخ ارز ممکن است این قیمت در روزهای باقیمانده تا پیش‌فروش (دهم اسفندماه) دستخوش تغییر شود.

گفته می‌شود سامسونگ برای بازار ایران رنگ‌های مشکی، خاکستری و بنفش را درنظر گرفته و رنگ آبی مرجانی حداقل از ابتدای عرضه در دسترس نخواهد بود.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس امسال با طراحی مشابه سال گذشته اما با بهبودهای ریز و درشت فراوانی وارد بازار خواهند شد. این دو گوشی برای اولین بار با دیافراگم متغیر (f1.5/f2.4) در دوربین عرضه شده و به ویژگی‌های جدیدی مثل اموجی واقعیت افزوده، فیلم‌برداری فوق آهسته، فیلم‌برداری 4K@60fps مجهز شده‌اند. تراشه اکسینوس 9810 (در کشورهای به جز آمریکا و چین)، چهار یا شش گیگابایت رم، دوربین دوگانه در نسخه پلاس و سازگاری با داک DeX از سایر مشخصات این دو گوشی هستند.

با توجه به قیمت 720 دلاری گلکسی اس 9 و 840 دلاری گلکسی اس 9 پلاس در آمریکا می‌توان گفت قیمت تعیین شده برای بازار ایران کمی گران‌تر از انتظار ماست. در حال حاضر گلکسی نوت 8 با قیمتی بین 3 میلیون و 600 تا 4 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد درحالی‌که قیمت جهانی آن بالاتر از گلکسی اس 9 پلاس تعیین شده است.

به‌روزرسانی: سامسونگ موبایل ایران قیمت رسمی پیش‌فروش این دو گوشی را ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان برای گلکسی اس 9 و ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان برای گلکسی اس 9 پلاس اعلام کرد. خریداران این دو گوشی همچنین یک کارت حافظه 128 گیگابایتی و یک شارژر بی‌سیم سامسونگ نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:
2 نظر برای این مطلب
  1. mohammad می‌گوید

    منبع خبرتون کجاست هیچ سایت دیگه ای همچیم خبری نداده

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سامسونگ موبایل ایران

نظرات بسته شده است.