گزارش تصویری فارنت از غرفه هواوی در نمایشگاه MWC 2018

فارنت امسال در کنگره جهانی موبایل بارسلون حاضر است و گزارش‌های اختصاصی خود را برای خوانندگان منتشر می‌کند. این‌بار به سراغ غرفه هواوی رفتیم که محصولات جذابی را نیز به همراه خود به بارسلون آورده است.

0

با این‌که در نمایشگاه امسال خبری از پرچم‌داران جدید گوشی‌های هوشمند هواوی نبود اما این شرکت اصلاً دست خالی به میدان نیامده است.

لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو با حاشیه‌های فوق باریک صفحه‌نمایش همه را غافلگیر کرد و تبلت‌های مدیاپد M5 این شرکت نیز از معدود گزینه‌های بازار تبلت‌های اندرویدی هستند. غرفه هواوی همچنین محصولات برند آنر را به نمایش گذاشته است و اولین مودم‌های همراه 5G جهان را نیز می‌توانید در این غرفه پیدا کنید.

شاید بتوان گفت جذاب‌ترین محصولی که در غرفه هواوی دیده می‌شود اولترابوک MateBook X Pro است. این اولترابوک حاشیه‌های بسیار باریک‌تری حتی نسبت به نسل جدید Dell XPS 13 داشته و برای جای دادن وب‌کم نیز ایده خلاقانه‌ای دارد. یک دکمه اختصاصی بین دکمه‌های F6 و F7 کیبورد دستگاه وجود دارد که با فشار دادن آن وبکم خارج می‌شود. به این ترتیب هم حاشیه‌های صفحه‌نمایش باریک‌تر خواهد شد و هم نگرانی از بابت هک شدن و بدافزار نخواهید داشت.

وجود کارت گرافیکی مجزای MX150 انویدیا، نسل هشتم پردازنده اینتل، حسگر اثر انگشت، بلندگوهای چهارگانه، صفحه‌نمایش با وضوح عالی 3000 در 2000 پیکسل و درگاه‌های USB-A در کنار تاندربولت 3 از این دستگاه یک هیولا ساخته است. امیدواریم میت‌بوک ایکس پرو برخلاف محصولات قبلی سری میت‌بوک وارد بازار کشورمان نیز بشود.

تبلت‌های MediaPad M5 نیز جاذبه بعدی غرفه هواوی در کنگره جهانی موبایل هستند. درحالی‌که بسیاری از تولیدکنندگان اندروید از بازار تبلت‌ها کنار کشیده‌اند این شرکت کماکان در این زمینه فعال است. مدیاپد M5 در دو اندازه 8.4 و 10.8 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل عرضه می‌شوند. از مشخصات این دو تبلت می‌توان به تراشه Kirin 960، چهار گیگابایت رم، دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی و اندروید اوریو اشاره کرد.

این تبلت‌ها همچنین به بلندگوهای چهارگانه هارمن کاردن مجهز بوده و از قلم استایلوس با تشخیص 4096 درجه فشار پشتیبانی می‌کنند.

هواوی پیشتازی خود در صنعت تلفن همراه و فناوری مخابراتی را نیز با معرفی اولین مودم‌های همراه تجاری 5G با سرعت دانلود تا 2 گیگابیت بر ثانیه به رخ کشیده است. به این ترتیب وقتی اولین اپراتورهای دنیا 5G را سرانجام عرضه کنند هواوی اولین تراشه‌های مودم و مودم‌های همراه و ثابت خانگی را برای عرضه در اختیار دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.