ویوو Apex رؤیای گوشی بدون حاشیه را به واقعیت تبدیل می‌کند

با وجود باریک شدن صفحات نمایش باز هم گوشی‌هایی مثل آیفون 10 یا گلکسی اس 9 دارای حاشیه‌های مختلف و یا بریدگی صفحه هستند. اما vivo apex قرار است اولین گوشی واقعا بدون حاشیه باشد که حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی نیز در آن به شکل هوشمندانه‌ای مخفی شده‌اند.

0

شرکت ویوو که پیش از این نیز با آزمایش فناوری‌های جدید مشهور شده بود و گوشی X20 Plus UD را با حسگر اثر انگشت درون صفحه معرفی کرده بود حالا یک گوشی انقلابی رونمایی کرده است. گوشی ویوو Apex حالا نیمه پایینی صفحه‌نمایش را به حسگر اثر انگشت اختصاص داده تا به این ترتیب هر بخش از نیمه پایینی بتواند اثر انگشت شما را اسکن کند.

ویوو apex

این گوشی همان‌طور که در تصاویر می‌بینید تقریباً بدون حاشیه است و برخلاف آیفون 10 دارای بریدگی نیست. شاید بپرسید دوربین سلفی چطور؟ ویوو در یک اقدام هوشمندانه دوربین سلفی را درون بدنه جاسازی کرده و می‌توانید در صورت نیاز دوربین را به شکل کشویی در مدت 0.8 ثانیه بیرون بیاورید.

ویوو همچنین با حذف بلندگوی مکالمه فناوری Screen SoundCasting را جایگزین آن کرده که با لرزش‌های خفیف صدا به گوش شما خواهد رسید.

ویوو نسبت صفحه‌نمایش به بدنه Apex را 98 درصد اعلام کرده است که بسیار بالاتر از حدود 82 درصد در رکورددار قبلی یعنی اسنشال فون است. با این‌حال Apex هنوز آماده عرضه به بازار نیست و مشخصات فنی آن نیز اعلام نشده است اما می‌توان انتظار داشت گوشی‌های واقعاً بدون حاشیه از سال آینده وارد بازار شوند.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.