لنوو کروم‌بوک‌های جدید خود را با هدف استفاده در مدارس معرفی کرد

کروم‌بوک‌ها بیشتر برای مصارف آموزشی کاربرد دارند و به همین منظور شاهد معرفی کروم‌بوک‌های جدیدی از جانب لنوو برای استفاده در مدارس هستیم.

0

وقتی صحبت از محصولاتی مخصوص دانش‌آموزان به‌میان می‌آید اولین نکته‌ای که در این تجهیزات لازم به نظر می‌رسد مقاوم بودن نسبی آن‌هاست. لنوو نیز سه کروم‌بوک جدید را برای مدارس معرفی کرد که استقامت قابل قبولی دارند و در برابر افتادن از ارتفاع 75 سانتی‌متری خم به ابرو نمی‌آورند.

اولین کروم‌بوک از این سری محصولات را با نام تجاری کروم‌بوک 100e در بازار شاهد خواهیم بود. این کروم‌بوک 219 دلار قیمت دارد و صفحه‌کلیدی کوچک و راحت برای تایپ را در آن شاهد هستیم. صفحه‌نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1336 در 768 را می‌توان از سایر ویژگی‌های کروم‌بوک 100e دانست.

کروم‌بوک بعدی لنوو مدل 300e است که قیمتی 279 دلاری دارد و صفحه‌نمایش لمسی با قابلیت چرخش 360 درجه را در این محصول شاهد هستیم، امکان نوشتن متن با قلم HB2 نیز در این صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

کروم‌بوک دیگر لنوو را با مدل 500e خواهیم شناخت، این کروم‌بوک قیمتی 349 دلاری دارد و به همراه یک قلم استایلوس مخصوص راهی بازار خواهد شد. ابعاد صفحه‌نمایش تمامی کروم‌بوک‌های تازه معرفی شده لنوو با هم برابری می‌کند و میزان رزولوشن این کروم‌بوک‌ها نیز یکی است.

امکان شارژ از طریق پورت USB-C به همراه قابلیت نگه‌داری 10 ساعت شارژ را می‌توان از دیگر مواردی دانست که در هر سه کروم‌‌بوک مشترک است. در کروم‌بوک 100e شاهد حضور پردازنده اینتل سلرون N3350 هستیم و در مدل 500e پردازنده سلرون N3450 جا خوش کرده و لنوو برای کروم‌بوک 300e از پردازنده MTK 8173C مدیاتک کمک گرفته است.

با توجه به سخت‌افزاری که در کروم‌بوک 500e شاهد آن هستیم می‌توان گفت این محصول به خوبی می‌تواند توقع افرادی که به کامپیوتر دوم نیاز دارند را برآورده کند.

لنوو در حین معرفی این کروم‌بوک‌ها اعلام کرد که مدل‌های 300e و 500e در حال حاضر آماده روانه شدن به بازار هستند و کروم‌بوک مدل 100e فروردین‌ماه راهی بازار خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.