کانن دوربین EOS Rebel T7 را برای عکاسان با بودجه محدود رونمایی کرد

دوربین دیجیتال تک لنزی بازتابی کانن EOS Rebel T7 شکل و شمایلی متفاوت از برادر بزرگش EOS Rebel دارد اما گفته می‌شود قطعات داخلی دوربین از تغییرات چندانی برخوردار نبوده و تقریبا دست نخورده است.

0

EOS Rebel T7 نتیجه‌ی یک به‌روزرسانی کوچک اما مهم در T6 است: سنسور 18 مگاپیکسل T6 به سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS در دوربین T7 ارتقا پیدا کرده است.

سایر مشخصات و قابلیت‌های Rebel T6 از قبیل پردازنده‌ی قدیمی‌تر +Digic 4 و سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای، عکس‌برداری مداوم با سرعت سه فریم در ثانیه برای ماکزیمم 11 فریم برای عکس‌هایی با فرمت RAW یا 150 فریم برای فرمت  JPEG عیناً در T7 تکرار شده است. اگرچه این سنسور جدید است محدوده ISO تنها 100 تا 6.400 است که تا 12.800 نیز قابل گسترش است اما بدون شک با سایر دوربین‌های پرچم‌دار کانن قابل قیاس نیست.

EOS Rebel T7

عملکرد ویدیو نیز بدون تغییر بوده است. EOS Rebel T7 از قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت‌های 24 و 30 فریم در ثانیه یا 720p با نرخ 60 فریم بر ثانیه برخوردار است. در قسمت جلو دوربین همان کنترل‌ها و ال‌سی‌دی 920,000 نقطه‌ای سه اینچی را مشاهده می‌کنید که برای نمایش منو، عکسبرداری در حین نمایش زنده و بازبینی عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

T7  نیز مثل T6 از چندین حالت خودکار هوشمند برخوردار است که تصویربرداری را با استفاده از تنظیمات مناسب تسهیل می‌کند.

جالب است بدانید اگرچه سنسور این دوربین درست از همان رزولوشن و ابعاد سنسور موجود در دوربین بدون آینه‌ی EOS M50 برخوردار است اما به گفته‌ی کانن سنسورها مشابه نیستند. سنسور Rebel T7 فاقد فوکوس خودکار Dual Pixel است که در اغلب دوربین‌های بدون آینه‌ی کانن و DSLR وجود دارد.

EOS Rebel T7 قرار است در ماه اردیبهشت به بازار عرضه شود. این دوربین در قالب کیت با یک لنز  EF-S 18–55mm f/2.5–5.6 IS II کانن و با قیمت تخمینی 550 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع digitaltrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.