گوشی اقتصادی ZTE Tempo Go با اندروید Go Edition رونمایی شد

اولین گوشی‌های‌هوشمند اندروید Go در راه بازار هستند و به تازگی ZTE نیز اولین گوشی‌هوشمند خود را برای این پروژه گوگل را معرفی کرد. Tempo Go اولین دستگاه ZTE بوده که از سیستم‌عامل اندروید اوریو Go Edition برخوردار است.

0

Tempo Go از حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی بهره می‌برد که بیشتر تلفن‌های‌هوشمند این پروژه با توجه به قرار گرفتن در رده اقتصادی چنین مشخصه‌های رده‌پایینی دارند. اگرچه ZTE تاریخ عرضه Tempo Go را مشخص نکرده اما با توجه به مقرون‌به‌صرفه بودن گوشی‌های‌هوشمند این پروژه باید Tempo Go را نیز اقتصادی دانست.

مشخصات کلیدی ZTE Tempo Go :

  • پردازنده اسنپ‌دراگون ۲۱۰ کوالکام
  • باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی
  • دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی
  • جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت Micro USB جهت شارژ

ZTE در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده که تولید گوشی‌های‌هوشمند با حافظه رم 512 مگابایتی را متوقف کرده و سیستم عامل اندروید Go نیز با حافظه رم 1 گیگابایتی عملکرد بهتری دارد. البته ممکن است در آینده شاهد عرضه نسخه 512 مگابایتی Tempo Go باشیم و در حال حاضر این شرکت به بررسی آن می‌پردازد.

باید خاطر نشان کرد که گوگل در جریان Google I/O 2017 از سیستم‌عامل اقتصادی اندروید Go Edition رونمایی کرد. این سیستم‌عامل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بهتر به تولید گوشی‌هوشمند اقتصادی پرداخته و توسعه‌دهندگان نیز به توسعه برنامه‌های مناسبی برای این نوع گوشی‌های‌هوشمند بپردازند. این نوع دستگاه‌ها در بخش برنامه‌های GMail، Maps، یوتیوب و برخی دیگر بهینه شده تا فضای کمتری در آنها اشغال کرده و جهت استفاده از داده‌های کمتر در نظر گرفته شدند.

گوگل قصد داشته در آینده نسخه‌ای از اندروید Go Edition را برای تمامی نسخه‌های آینده اندروید منتشر کند تا این دسته از گوشی‌هوشمند اقتصادی همیشه قابل تهیه باشند و برای مدت زمان کوتاهی دردسترس قرار نگیرند. پیش‌تر آلکاتل اولین گوشی‌هوشند اندروید Go خود Alcatel 1X را معرفی کرد که برخی از رسانه‌ها با تجربه کاربری این مدل رضایتی نداشته و امیدوارند در آینده شرکت‌های تولیدکننده مدل‌های بهتری توسعه دهند و انتظار داریم ZTE نیز یکی از آنها به شمار رود. نوکیا نیز گوشی نوکیا ۱ را در همین زمینه معرفی کرده است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.