سفر به ماتریکس! نوکیا نسل دوم گوشی نوستالژیک 8110 را رونمایی کرد

اگر سه‌گانه سینمایی ماتریکس را دیده باشید حتما تلفن همراه نئو شخصیت اصلی این فیلم‌ها را به خاطر دارید. این تلفن همراه کشویی نوکیا 8110 بود که حالا دوباره در سال 2018 با قابلیت‌هایی جدید متولد شده است!

0

نوکیا 8110 که به خاطر عرضه در رنگ زرد و خمیدگی بدنه به گوشی موزی نیز معروف شده بود حالا قرار است دوباره از گور برخیزد! نوکیا دقایقی پیش در کنفرانس خود در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون نسل جدید این گوشی را معرفی کرد. درست مثل نسل جدید نوکیا 3310 که سال گذشته معرفی شد این گوشی چندان هوشمند نیست و از سیستم‌عامل Smart Feature نوکیا استفاده می‌کند.

نوکیا 8110 قدیمی در مقابل جدید!
نوکیا 8110 قدیمی در مقابل جدید!

اگر نیازی به یک گوشی هوشمند ندارید و یا می‌خواهید از یک گوشی ساده در کنار گوشی اصلی خود استفاده کنید؛ و شاید هم قصد دارید خاطر گذشته را مرور کنید نوکیا 8110 می‌تواند گزینه جذابی باشد. این گوشی کشویی البته برخی اپلیکیشن‌ها مثل فیس‌بوک را در سیستم‌عامل خود دارد و برخلاف 3310 از اتصال LTE و همچنین دوسیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 205 به همراه 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند. نوکیا صفحه‌نمایش رنگی 2.4 اینچی با وضوح QVGA و دوربین 2 مگاپیکسلی را هم به نوکیا 8110 آورده است. همان‌طور که انتظار دارید بازی مشهور Snake نیز کماکان حاضر است و با همه این‌ها می‌توانید تا 25 روز روی دوام شارژ گوشی حساب باز کنید!

نوکیا 8110 قرار است از خردادماه سال آینده با قیمت 79 یورو (97 دلار) وارد بازار شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.