آلکاتل تبلت‌های اقتصادی 1T و مودم همراه LINKZONE خود را معرفی کرد

شرکت آلکاتل که به دلیل عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه و البته باکیفیت در بسیاری از بازارها شناخته شده است، پیش از آغاز به کار نمایشگاه MWC2018، از چند محصول جدید ازجمله تبلت‌های اقتصادی 1T و مودم همراه LINKZONE رونمایی کرد.

0

از آنجا که این محصولات هم خصلت مقرون‌به‌صرفه بودن را یدک می‌کشند، نباید انتظار قابلیت‌های قابل توجهی را داشته باشیم. بر این اساس تبلت‌های اقتصادی 1T در دو مدل 10.1 و 7 اینچی به بازار عرضه خواهند شد که هر جفت آن‌ها از پنل IPS بهره برده و دارای قابلیتی تحت عنوان Kids Mode هستند که با فعال شدن، امکان استفاده از برنامه‌های مخصوص ثبت سلفی و طراحی را به ارمغان می‌آورد.

مدل 10.1 اینچی تبلت 1T دارای پنلی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است، اما مدل 7 اینچی رزولوشن 1,024 در 600 پیکسل را ارائه می‌کند. مدل‌های مذکور همچنین به ترتیب دارای باتری 4000 و 2580 میلی‌آمپر ساعتی هستند. از دیگر ویژگی‌های یکسان تبلت‌های اقتصادی 1T می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای MT8321 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.3 گیگاهرتز، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و قدرت گرفتن از اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد. مدل 10.1 اینچی با حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی و مدل دیگر با حافظه 8 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 100 و 70 یورویی به بازار عرضه خواهند شد.

دیگر محصول معرفی شده آلکاتل در نمایشگاه MWC2018، مودم همراه LINKZONE است که در آن واحد قادر است نقش یک پاور بانک را هم ارائه کند! مودم مورد بحث قادر است امواج مخابراتی را به وای‌فای با سرعت حداکثر 600 مگابیت بر ثانیه تبدیل کرده و در اختیار کاربر قرار دهد. البته این مودم 150 گرمی به لطف باتری 4,300 میلی‌آمپر ساعتی در حالت آماده به کار می‌تواند تا 300 ساعت مداوم کار کند. مدل باریک‌تری هم از این محصول با نام LINKZONE Cat. 7 معرفی شده که با باتری 2,150 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند 200 ساعت در حالت استنبای قرار گیرد؛ این مدل تنها 85 گرم وزن دارد.

تبلت‌های اقتصادی 1T

هر دو مدل قادر به پشتیبانی از شبکه‌های a/b/g/n/ac وای‌فای در فرکانس 2.4 تا 5 مگاهرتز هستند، با این حال مدل باریک‌تر قادر است سرعت دانلود حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه را به کاربر ارائه کند. مودم همراه LINKZONE از اواخر امسال با قیمت 180 یورویی عرضه خواهد شد؛ مدل Cat. 7 نیز دارای برچسب قیمتی 100 یورویی است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.