اچ‌تی‌سی واحدهای واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند خود را ادغام می‌کند

اچ‌تی‌سی قرار است واحد‌های واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند خود را در هم ادغام کند اما مدعی است همچنان در بازار موبایل حضور خواهد داشت.

0

اچ‌تی‌سی روزگار پرآشوبی را پست‌سر می‌گذارد، همین چند وقت پیش بود که گوگل تیمی از بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت را برای ساخت گوشی‌های پیکسل به مبلغ گزاف 1.1 میلیارد دلار خریداری کرد، از طرف دیگر مدیر واحد تولید گوشی‌های هوشمند HTC نیز به تازگی درگیری‌های شخصی و کاری را بهانه کرد و استعفا داد.

اکنون نیز خبر رسیده است نیروهای باقی‌مانده این شرکت در آمریکا از کار بی‌کار شدند. اچ‌تی‌سی در پاسخ به بازتابی که این خبر به دنبال داشته است مدعی شد که واحد گوشی‌های هوشمند و واقعیت مجازی خود را در هم ادغام خواهد کرد.

گفته می‌شود که HTC چیزی حدود 100 نفر نیرو را کنار گذاشته است اما باز هم اصرار به حضور در صنعت موبایل و تولید گوشی‌های هوشمند دارد.

در این زمینه HTC گفته است که قصد دارد نیروهای واحد موبایل و واحد واقعیت مجازی خود در هر منطقه با هم ادغام شده و تحت یک مدیریت واحد کار کنند. سخنگوی این شرکت در خصوص این تغییرات گفته است ادغام کردن این واحد‌ها باعث تمرکز بیشتر اچ‌تی‌سی خواهد شد.

در مجموع باید گفت آنچه مسلم است این نکته است که این شرکت تایوانی روزگار خوبی را سپری نمی‌کند، با این حساب باید دید ادغام واحد موبایل و واقعیت‌مجازی به ساخت چه محصولات جدیدی ختم خواهد شد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.