گوشی هوشمند BLU VIVO X با چهار دوربین و قیمت ۲۹۹ دلار رونمایی شد

شرکت BLU امروز یک گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه با نام VIVO X معرفی کرده که از چهار دروبین بهره برده و قیمتی معادل تنها ۲۹۹ دلار دارد.

0

اگرچه BLU اولین شرکتی نیست که از دوربین دوگانه در بخش جلو و عقب به کار می‌گیرد، اما در میان کمپانی‌های غیرمطرح تولیدکننده گوشی‌هوشمند به نوعی اولین به شمار می‌رود. VIVO X گوشی هوشمندی جالب بوده و قیمت ارزانی در مقایسه با رقبا خود دارد.

به نظر می ‌سد در سال 2018 باید شاهد معرفی گوشی‌های‌هوشمند با دوربین چهارگانه باشیم و قرار است به روند معمولی تبدیل شود. طراحی VIVO X در سطح یک گوشی هوشمند پرچم‌دار و باکیفیت بوده اگرچه قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. درحالی‌که دوربین اصلی دوگانه رایج است اما دوربین سلفی دوگانه را در کمتر گوشی‌هوشمندی می‌توان یافت. از ویژگی‌های این دوربین‌ها باید به حالت پرتره یا bokeh اشاره کرد که در کمتر گوشی‌هوشمندی قابل دریافت است. این ویژگی‌ها شاید در دوربین تک لنز مناسب باشد اما در دوربین دوگانه بهتر عمل خواهد کرد.

در قسمت عقب VIVO X از دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.8اینچی IMX376 سونی و 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه بهره گرفته شد. با دوربین‌های عقب می‌توان به عکاسی پرتره، حالت خودکار پانوراما و عکاسی واید (عریض) پرداخت. در بخش دوربین سلفی دو دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور 1/3 اینچی و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم لنز f/2.0 به کار گرفته شده است.

در سایر مشخصات نمی‌توان VIVO X را قابل توجه دانست زیرا مشخصه‌های میان‌رده‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. از مشخصات این گوشی باید به پردازنده Helio P25 مدیاتک، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 4010 میلی‌آمپرساعتی، صفحه‌نمایش 6.0 اینچی با وضوح 1440 در 720 پیکسلی و نسبت تصویر 18:9 اشاره کرد. با قیمت ۲۹۹ دلاری VIVO X گوشی هوشمندی کارآمد بوده و به نوعی دوربین‌محور به شمار می‌رود. بنابراین اگر از قشر عکاسان هستید خرید VIVO X می‌تواند مناسب باشد.

شایان ذکر بوده این محصول با سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا همراه بوده و امید می‌رود این گوشی مشکلات فیرم‌ور برخی از محصولات سابق BLU را نداشته باشد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.