توسعه اپلیکیشن کیبورد Swype متوقف شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توسعه صفحه کلید Swype به‌طور رسمی در اندروید متوقف شده است. با این حال کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن خواهند بود.

0

بسیاری از کاربران اندروید، اغلب از برنامه‌های صفحه کلید مختلفی در تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، اما امروز اندروید یکی از کیبوردهای قدیمی خود را از دست داد زیرا توسعه Swype Keyboard رسما پایان یافته است.

بر اساس تماس‌هایی که با واحد پشتیبانی مشتریان در Nuance (شرکت پشتیبان Swype) گرفته شده است، این شرکت اعلام کرد ” اپلیکیشن کیبورد Swype برای کابران اندروید با پایان توسعه مواجه شده است.” این یک پیام از تیم Naunce بود که در ادامه می‌گوید:

Nuance دیگر از صفحه کلید Swype + Dragon برای اندروید پشتیبانی نخواهد کرد. ما متاسفیم که این اتفاق رخ داده است، اما این تغییر لازم است تا ما بتوانیم به‌طور مستقیم برروی راه‌حل‌های توسعه هوش مصنوعی خود برای فروش مستقیم در کسب وکار خود تمرکز کنیم.

جالب است بدانید که اپلیکیشن کیبرد سوایپ، از سال 2013 در پلی استور گوگل قرار داده شد. بر اساس آمارهای فروشگاه گوگل‌پلی، این اپلیکیشن بین 1000000 تا 5،000،000 بار نصب شده است. علاوه‌براین بسیاری از کاربران هواوی همچنان از کیبرد از پیش نصب شده سوایپ بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند.

گفتنی است اپلیکیشن Swype Keyboard هنوز در فروشگاه گوگل‌پلی موجود است، اما دیگر خبری از آپدیت و قابلیت‌های جدید نخواهد بود. علاوه بر این کاربران حالا می‌توانند به کیبوردهای مشابه و خوب دیگر مثل Gboard گوگل یا Swiftkey کوچ کنند.

منبع phandroid androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.