گوگل اپلیکیشن Reply را برای پاسخ‌های هوشمندانه‌‌ خودکار عرضه کرد

چند روز پیش خبری آمد مبنی بر اینکه گوگل بر روی راهی برای آوردن قابلیت پاسخ‌دهی هوشمند که بر هوش مصنوعی مبتنی است. این ویژگی که دو سال پیش در inbox ایمیل و پس از آن درGmail و Allo گوگل فعال شد حالا با اپلیکیشن Reply در سایر اپ‌ها نظیر واتس‌اپ نیز کار می‌کند.

0

این‌طور که ادعا می‌شود این اپ قابلیت پاسخ‌دهی هوشمندانه‌ اپ Allo را به اپ‌های بیشتری می‌آورد. گوگل تست آزمایشی این اپلیکیشن را شروع کرده است. اپ مذکور به نام Reply هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است اما در حال حاضر بصورت فایل APK در دسترس است یعنی فقط کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند و باید آن را به شکل Sideload نصب کنند.

این اپ با تمام پیام‌رسان‌هایی که اجازه می‌دهند کاربر به اعلان‌ها پاسخ دهد کار می‌کند. همانطور که در اسکرین‌شات مشاهده می‌شود با فعال شدن Reply کاربران می‌توانند پاسخ‌های هوشمند را بر اساس محتوای پیام ارسال کنند.

Google Reply

این اپ به هنگام طرح سوالات عمومی از قبیل سوالاتی در خصوص ناهار و شام، قرارهای ملاقات و غیره با ارسال پاسخ هوشمند در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

زمان پایان تست بتا و انتشار رسمی اپ Reply نامعلوم است اما علاقه‌مندان می‌توانند فعلا نسخه‌ی بتا را امتحان کنند.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.