هدست واقعیت ترکیبی ایسوس با قیمت 430 دلار عرضه شد

شرکت ایسوس یکی از شرکای مایکروسافت در بخش هدست‌های واقعیت ترکیبی حالا سرانجام هدست خود را با قیمت 430 دلار روانه بازار جهانی کرده است. هدست واقعیت ترکیبی ایسوس با این قیمت یک هدست رده بالا محسوب می‌شود.

0

هدست واقعیت ترکیبی ایسوس با شماره مدل HC102 در بازار ایالات‌متحده با قیمت 430 دلار عرضه می‌شود. این قیمت نسبت به دیگر رقبا کمی بیشتر بوده و نباید ارزان قیمت دانست.در حالی که دیگر هدست‌ها قیمتی 299 دلاری دارند ایسوس با افزودن ویژگی‌هایی آن را با قیمت 430 دلار و تقریبا دو برابر عرضه می‌کند. البته یکی از دلایل دیگر افزایش قیمت هدست دو کنترلر حرکتی بوده که دیگر هدست‌ها فاقد آن هستند.

هدست واقعیت ترکیبی ایسوس منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد زیرا طراحی جذابی هم دارد. البته طراحی این هدست برجستگی‌هایی شبیه به طرح پس زمینه گلکسی اس 5 سامسونگ و یا پشت گوشی‌های ذن‌فون Deluxe بوده که آن را قابل توجه می‌سازد. در مشخصات تقریبا مشابه دیگر هدست‌های واقعیت ترکیبی بازار بوده که از جمله باید به صفحه‌نمایش دوگانه 1440*1440 پیکسلی با گستره دید 105 درجه اشاره کرد. همچنین دستگاه با هدفون و سنسور داخلی همراه بوده تا تجربه بهتری از واقعیت ترکیبی به ارمغان آورد.

شاید نام دستگاه Mixed Reality باشد اما به هیچ وجه نمی‌توان آن را ترکیبی دانست. در حال‌حاضر هدست ایسوس و سایر هدست‌های مایکروسافت در بخش دستگاه‌های واقعیت‌ مجازی قرار می‌گیرد و متفاوت از هدست‌هایی چون PS VR یا Oculus Rift نیست. مایکروسافت این پلتفرم واقعیت مجازی را توسعه داده تا افراد با هدست موردنظر آن را در کنار ویندوز 10 به کار گیرند و تجربه قابل توجه و بی‌نقصی را مشاهده کنند.

شرکت مایکروسافت در پاییز سال گذشته بود که تصمیم گرفت پلتفرم Windows Mixed Reality به عنوان یک پلتفرم واقعیت ترکیبی معرفی کند و تجربه متفاوتی برخلاف سایر هدست‌ها رقم زند. از شرکای مایکروسافت در این پروژه باید به ایسوس، دل، ایسر، لنوو، HP و چندی دیگر اشاره کرد که هر یک در صنعت فناوری بسیار شناخته شده و مطرح هستند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.