امکانات حریم شخصی جدیدی به بخش دایرکت اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام درحال حاضر به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت خصوصی برای یکدیگر استوری ارسال کنند و کاربر مخاطب می‌تواند زمانی‌که استوری ناپدید نشده آن‌را پخش کنند. اما ظاهراً تنظیمات بیشتری قرار است به این بخش از دایرکت اینستاگرام اضافه شود.

0

اکنون اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی می‌کند که به موجب آن کاربر می‌تواند تعیین کند پیامی که به دایرکت ارسال می‌کند چند مرتبه مشاهده شود. کنترل باز پخش جدید اجازه می‌دهد فرستنده مشخص کند فرد یا افراد دریافت کننده‌ بتوانند عکس یا ویدیو را یک‌بار مشاهده کنند، چند مرتبه پخش کنند و یا برای همیشه در بخش چت دایرکت اینستاگرام مشاهده کنند.

بر اساس گزارش وبسایت TechCrunch بخش دایرکت اینستاگرام حالا گزینه‌های «یکبار مشاهده» یا View Once، «اجازه بازپخش» یا Allow Replay و «نگهداری در چت» Keep in Chat را نشان می‌دهد. این گزینه‌ها در واقع امکانات بیشتری برای پیام ناپدیدشونده هستند که اینستاگرام سال گذشته عرضه کرده بود.

این گزینه‌ها به‌منظور تشویق کاربران برای ارساس تصاویر حساس‌تر طراحی شده است. ممکن است با خود فکر کنید ارسال پیام‌های حساس در یک رسانه‌ی اجتماعی بعدها دردسرساز می‌شود با این همه این گزینه‌ها برای آنها که خواستارش هستند فراهم شده است.

اینستاگرام با افزودن گزینه‌های جدید برای کنترل حریم خصوصی بخش دایرکت در واقع خود را در مقایسه با اسنپ‌چت برای کاربران و به‌ویژه آن دست از افرادی که دوست دارند کنترل بیشتری بر روی تعداد پخش استوری خود داشته باشند قابل قبول‌تر می‌کند.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.