اپ‌نت: Pixabay مجموعه‌ای از والپیپرهای باکیفیت و رایگان

با دانلود و نصب اپلیکیشن Pixabay به آرشیوی متنوع و جذاب از تصاویر پس‌زمینه دسترسی داشته باشید. این اپ که قطعا برای کاربران اندرویدی بسیار زیبا خواهد بود را کمپانی Pixabay.com طراحی و به بازار عرضه نموده است.

0

برای داشتن تصاویری که هر روز می‌خواهید در پس‌زمینه گوشی همراهتان داشته باشید به راحتی می‌توانید Pixabay  را باز کرده و از عکس‌های زیبا، به‌روز و همچنین باکیفیت آن استفاده نمایید. تمامی این تصاویر به صورت کاملا رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود و در هر زمینه‌ای که بخواهید نیز می‌توانید به جستجو پرداخته و تصاویر مرتبط را پیدا کنید. موتور جستجوی این اپ با سرعت زیاد و به صورت کاملا ساده و راحت به جستجوی موضوعات دلخواه شما می‌پردازد.

عکس‌هایی که برایتان به نمایش گذاشته می‌شوند را تنها با یک لمس کوچک می‌توانید به اندازه واقعیشان دسترسی داشته و یا در صورت دلخواه بزرگنمایی کنید. از قابلیت‌های دیگر این اپ که شاید بیشتر برای اهالی هنر عکاسی کاربرد داشته باشد این است که تمام اطلاعات مربوط به دوربینی که هر عکس با آن گرفته شده را می‌توانید ببینید و به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهید. برای همه تصاویر نظرتان را قرار داده و حتی می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید لایک نمایید. در نهایت در هر فضایی که مورد نظر شماست در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.