نوکیا 8 پرو احتمالاً با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 عرضه خواهد شد

در اوایل بهمن‌ماه سال جاری شاهد انتشار اطلاعاتی از جزئیات نقشه راه سری گوشی‌های‌هوشمند لوکس نوکیا 8 بودیم که نوید خانواده‌ای پریمیومی می‌داد. حالا مشخصات بیشتری از نوکیا 8 پرو فاش شده است.

0

این شرکت فنلاندی قصد داشته مدل‌های مختلفی از این سری را معرفی کند که یکی از آنها نوکیا 8 پرو خواهد بود. گوشی هوشمندی با دوربین دوگانه و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 کوالکام که در نوع خود پرچم‌داری قدر محسوب می‌شود.

براساس گزارش‌ها نوکیا 8 پرو به عنوان یک گوشی‌ هوشمند با دوربین پنج‌گانه شناخته شده و با دوربین‌های پیشرفته‌ای همراه است. پیش‌تر شایعه شد این مدل نوکیا 10 خواهد بود و به تازگی نامی متفاوت از آن آشکار شده و به عنوان نوکیا 8 پرو شناخته می‌شود. براساس تصویر شماتیکی انتشاریافته، نوکیا 8 پرو در قسمت زیرین لنز به سنسور اثرانگشت دایره‌ای مجهز است که به نظر می‌رسد در قسمت عقب شباهت کاملی به نوکیا 9 پرچم‌دار دارد.

تنها ممکن است در ابعاد اختلاف مشخصاتی داشته باشند اما در طراحی شباهت نزدیکی دارند. همانطور که شایعات اشاره کردند این گوشی‌هوشمند به پوشش شیشه سه بعدی در بخش جلو و عقب مجهز است تا طراحی لوکس و جذابی پیدا کند.

باتوجه به گزارش‌های اخیر، نوکیا 8 پرو در سال جاری معرفی می‌شود و تنها پردازنده آن مشخص شد از چه نوعی است، در این بین برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا کنفرانس MWC 2018 بارسلون منتظر ماند. پیشتر گزارش شد که نوکیا و HMD در کنگره موبایل بارسلون 4 گوشی هوشمند اندرویدی معرفی خواهند کرد از این رو برای کسب اطلاعات کافی تنها باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی کمپانی‌های فنلاندی بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.