سرعت شارژ سریع در پیکسل 2 به دمای باتری بستگی دارد

آیا شما کاربر پیکسل 2 یا پیکسل 2 ایکس‌ال گوگل هستید؟ آیا مشکلات شارژ باتری را تجربه کرده‌اید؟ آیا گوشی شما نیز پیامی را مبنی بر این‌که شارژ به سرعت انجام می‌شد را به شما نشان می‌دهد اما سرعت شارژ پایین است؟ اگر پاسخ شما بله باشد، شما تنها نیستید. ظاهراً سرعت شارژ سریع در پیکسل 2 به دما وابسته است!

0

بر اساس گزارش‌ها و از بحث‌هایی که در انجمن‌های رسمی گوگل انجام می‌شود، مشهود که بسیاری از کاربران دیگر نیز با این مشکل مشابه مواجه هستند. به نظر می‌رسد که اگر دمای باتری داخلی پیکسل 2 بسیار پایین بیاید، سرعت در سلول شارژ، کند می‌شود. ظاهراً وقتی دمای باتری کمتر از 20 درجه سانتی‌گراد باشد با این‌که عبارت شارژ سریع نمایان می‌شود اما در واقع شارژ با شدت جریان حدود 750 میلی آمپری شارژ می‌شود و شارژ سریع در پیکسل 2 به دما وابسته است!

این گزارش خطا تا کنون، در Pixel 2 XL مشاهده شده است و قطعا در دو سطح مشکل ساز است. اول این‌که وقتی باطری Pixel 2 XL در دمای کمتر از 20 درجه سانتی‌گراد به زمانی بیش از حد معمول برای شارژ کامل نیاز دارد. اما دومین مسئله‌ مربوط به اعلان‌های گمراه‌کننده گوشی است که سرعت شارژ را بر خلاف آن‌چه که انجام می‌شود، اعلام می‌کند. برخی کارشناسان بر این باورند که سلول‌های یون لیتیوم مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند در محدوده دمای 10 تا 30 درجه سانتیگراد بهتر شارژ می‌شوند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده، گوگل اعلام کرده است که در مورد این مشکل تحقیق خواهد کرد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.