توییتر اپلیکیشن مک خود را تعطیل کرد

پشتیبانی نامنظم توییتر از اپلیکیشن مک این شبکه اجتماعی، به پایان خود نزدیک می‌شود؛ کمپانی امروز اعلام کرد که اپلیکیشن مک را از وب و اپ‌استور اپل برداشته است. شرکت اضافه می‌کند که ظرف مدت 30 روز پشتیبانی از نرم‌افزار توییتر مک نیز به پایان خواهد رسید.

0

اپلیکیشن توییتر مک پیش از حذف میانگین امتیاز کاربر 1.7 از 5 را داشت. این تخمین نسبتاً درستی از رضایت بیشتر افراد در خصوص این نرم‌افزار است، این میزان هیچ‌گاه به تعداد کاربران اپلیکیشن‌های واسطی چون Tweetbot و سرویس‌های داخلی چون Tweetdeck نمی‌رسد.

ما تلاش‌های خود را بر تجربه‌ای عالی و استوار از توییتر بر تمام پلتفرم‌ها متمرکز می‌کنیم. پس از امروز، دیگر اپلیکیشن توییتر در مک برای دانلود عرضه نمی‌شود و پس از 30 روز از آن پشتیبانی هم نخواهد شد.

– Twitter Support (@TwitterSupport)

توییتر نتوانست اپلیکیشن مک خود را با جدیدترین قابلیت‌های سرویسش به‌روز نگه دارد. ظاهراً کمپانی 7 ماه بعد از عرضه قابلیت Moments، آن را به اپلیکیشن مک اضافه کرد. حتی در دی‌ماه سال 94 گزارش شد که کمپانی خود این اپلیکیشن را تولید نکرده و توسعه آن را به یک استودیوی دیجیتالی در سیاتل به نام Black Pixel، برون‌سپاری کرد.

پس می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که کاربران زیادی دل‌تنگ این اپلیکیشن نخواهند شد. واضح است که توییتر می‌خواهد منابع مهندسی و محصول خود را بیشتر به‌سوی وب و موبایل سوق دهد؛ درست همان‌جایی که بیشتر کاربران فعلی آن با سرویسش تعامل دارند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.